„Panevėžio keliai“ siekia, kad būtų panaikintas miesto savivaldybės sprendimas dėl dalyvių eilės, taip pat prašo panaikinti su konkurso laimėtoja bendrove „Fegda“ pasirašytą rangos sutartį ir iš naujo vertinti konkurso dalyvių pasiūlymus.
Anot „Panevėžio kelių“, konkursą laimėjusi bendrovė pateikė melagingą informaciją apie statybos vadovo patirtį.
„Nors „Panevėžio keliai“ nurodė argumentus, jog „Fegdos“ pateikta informacija yra melaginga, argumentai vertinami kaip prielaidos, ne kaip vienareikšmė akivaizdi informacija“, – rašoma teismo nutartyje.
Ją per 14 dienų galima skųsti Apeliaciniam teismui.
Lapkritį Vilniaus apygardos teismas atmetė „Panevėžio kelių“ pretenzijas dėl „Fegdos“ konkurse pasiūlyto garantinio termino. Bendrovė ne kartą prašė laikinai stabdyti konkurso procedūras, tačiau teismai prašymus atmesdavo.
31 mln. eurų vertės sutartį su bendrovėmis „Fegda“ ir „Tilsta“, laimėjusiomis sankryžos rekonstrukcijos konkursą, savivaldybė pasirašė pernai lapkritį.
„Panevėžio kelių“ pasiūlymas buvo atmestas kaip netinkamas. Bendrovė BNS informavo, jog darbus siūlė atlikti už 30,77 mln. eurų per 16 mėnesių.
Sankryžos rekonstrukcija pradėta 2019 metų rudenį, o ją baigti numatoma šiemet.
Keturių eismo juostų daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko plento dalis atsidurs tunelyje, o virš jo bus įrengta reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Joje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio viadukas, atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai.
Daugiau nei 8 mln. eurų projektui skirs Vilniaus savivaldybė, dar 22 mln. – Vyriausybė.