Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Teismas nutraukė bylą dėl „Gargždų geležinkelio“ negautų pajėgumų

Teismas nutraukė verslininko Igorio Udovickio valdomos bendrovės „Gargždų geležinkelis“ inicijuotą bylą dėl jos negautų pervežimų geležinkeliais pajėgumų 2017–2018 metais.
Gyventojų susitikimas su valdžios atstovais
Geležinkelis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) liepos 2 dieną nutraukė „Gargždų geležinkelio“ ginčą su pajėgumų bendrovei neskyrusia Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) – anot teismo, įmonės reikalavimo tenkinimas ar atmetimas nesukeltų jokių teisinių pasekmių, BNS pranešė teismo administracijos sekretorė Marta Prokopovič.

VAAT vertinimu, nagrinėjamu atveju jau yra pasibaigęs viešosios geležinkelių infrastruktūros pajėgumų skyrimo prekiniams bei ūkiniams traukiniams 2017–2018 metais tarnybinio traukinių tvarkaraščio galiojimo laikotarpis.

„Teisinių pasekmių nebuvimas byloja, jog ginčo iš esmės nėra, todėl byla nutrauktina“, – nurodė M. Prokopovič.

Ši VAAT nutartis per septynias dienas nuo jos paskelbimo gali būti skundžiama Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

VAAT yra analogiškai pasisakęs ir gegužės 13 dienos nutartyje, kuria nutraukė Lietuvos geležinkelių paslaugų įmonės „LGC Cargo“, per didžiausią akcininkę Latvijos bendrovę „Baltic Transit Service“ netiesiogiai susijusios su žinomais buvusiais Latvijos politikais ir „Rusijos geležinkeliais“ (RŽD), inicijuotą bylą dėl jos negautų pervežimų geležinkeliais pajėgumų 2017–2019 metais. Ši nutartis jau yra įsiteisėjusi.

„Gargždų geležinkelis“ šių metų vasario pabaigoje Europos Komisijai pateikė skundą dėl neva neteisėtos valstybės pagalbos „Lietuvos geležinkeliams“ ir jų antrinei krovinių vežimo įmonei „LG Cargo“. „Gargždų geležinkelis“ pastaruosius trejus metus kasmet prašė suteikti pajėgumus vežti krovinius magistraliniais geležinkeliais nuo sienos su Baltarusija iki Klaipėdos, tačiau šių pajėgumų Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) nesuteikė dėl perpildytų geležinkelio linijų.

LTSA direktoriaus pavaduotojas Justas Rašomavičius BNS yra sakęs, kad pajėgumai buvo suteikti įmonėms, kurios planuoja vežti daugiau krovinių ir turinčios prioritetą vežant keleivius. Visus prašytus leidimus pernai gavo antrinės „Lietuvos geležinkelių“ įmonės „LG Cargo“ ir „LG keleiviams“.

„LGC Cargo“ taip pat yra apskundusi Lietuvą Europos Komisijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos