5000-ojo automobilio patikra Fremonte, Kalifornijoje, baigta penktą ryto, pasakojo šaltinis.
Neaišku, ar „Tesla“ ir toliau sugebės išlaikyti tokį gamybos tempą. „Tesla“ išsikėlė sau tikslą, kad iki antrojo ketvirčio pabaigos sugebės per savaitę pagaminti po 5 tūkst. automobilių ir taip įrodyti, kad ji gali užsiimti masine elektromobilių gamyba.
„Tesla“ degino pinigus, gamindama „Model 3“, vėlavimai taip pat potencialiai pakenkė „Teslai“, siekiančiai būti pagrindine įmone, galinčia pasiūlyti vidutinės kainos ilgo baterijos veikimo automobilį, mat konkurentai ruošiasi pristatyti savo automobilius.
„Model 3“ gamyba yra sudėtinga dėl įvairių problemų, tarkime, pernelyg didelės automatizacijos surinkimo linijoje, baterijų problemų ir kitų „butelio kaklelio“ problemų.
Artėjant ketvirčio pabaigai, E.Muskas skubino darbuotojus, pastatė naują surinkimo liniją didžiulėje palapinėje fabriko lauke, pakurstė lūkesčius, kad „Tesla“ gali pasiekti savo 5 tūkst. automobilių per savaitę tikslą.
„Tesla“ šią savaitę turi pranešti gamybos ir pristatymo statistiką, investuotojai stebės, ar įmonei pavyks išlaikyti tempą.