Nacionalinė transporto saugos valdyba (NTSB) teigė, kad 2018 metų kovo mėnesį įvykusios avarijos „tiesioginė priežastis“ buvo ta, kad vairuotojo, galėjusio bet kuriuo metu perimti autonominio automobilio valdymą, dėmesys „buvo vizualiai atitrauktas visos kelionės metu, nes jis naudojosi asmeniniu mobiliuoju telefonu“.
Antradienį paskelbtoje ataskaitoje taip pat padaryta išvada, kad „Uber“ taikė „netinkamą saugos rizikos įvertinimo procedūrą, neveiksmingą transporto priemonių valdytojų priežiūrą ir netaikė pakankamai atitinkamų mechanizmų, leidžiančių reaguoti į su automatizavimu susijusius operatorių skundus“.
Arizonos valstijoje Tempi mieste žuvusi pėsčioji vilkėjo tamsius drabužius ir ėjo stumdama dviratį be šoninių atšvaitų, kuomet naktį kirto neapšviestą kelio dalį.
Pranešimas paskelbtas pasibaigus posėdžiui, kuriame NTSB pirmininkas Robertas Sumwaltas išsakė griežtą nuomonę apie „Uber“ saugumo priemones, įskaitant gamykloje sumontuotą įspėjimo apie susidūrimą bei automatinę avarinio stabdymo sistemas.
Į eismo įvykį patekusi „Uber“ transporto priemonė priklausė bendrovės autonominių transporto priemonių parkui.
Savo pranešime „Uber“ pareiškė, kad yra pasirengusi patobulinti saugos sistemą.
„Labai apgailestaujame dėl 2018 metų kovo mėnesį įvykusios nelaimės, kurios metu žuvo Elaine Herzberg, ir esame pasirengę tobulinti autonominio vairavimo programos saugumą“, – pažymėjo Natas Beuse, vadovaujantis bendrovės saugos skyriui.
„Per pastaruosius 20 mėnesių NTSB suteikėme visišką prieigą prie informacijos apie mūsų technologijas ir pokyčius, kuriuos padarėme po avarijos. Nors mes didžiuojamės savo pažanga, niekada nepamiršime to, kas mus vedė šiuo ilgu keliu bei savo pareigos tolia stiprinti saugumą“, – pridūrė jis.