Tai yra pirmas įrodymas to, kad „Uber“ vadovybė žinojo apie dokumentus, susijusius su autonominių automobilių kūrimu, dėl kurių yra kilęs teisinis konfliktas tarp „Uber“ ir „Google“ valdančios kompanijos „Alphabet“.
Tačiau „Uber“ advokatai taip pat pranešė, kad kai T. Kalanickas sužinojo apie dokumentus 2016 metų kovą, jis nurodė inžinieriui nenešti jų į kompaniją. Vėliau A.Levandowski bendrovei „Uber“ teigė, kad sunaikino dokumentus iki to, kai praėjusių metų rugpjūtį „Uber“ įsigijo startuolį „Otto“ už 680 mln. JAV dolerių. Vėliau A.Levandowski buvo paskirtas vadovauti „Uber“ komandai, turinčiai autonominius automobilius.
Kaip žinoma, šių metų pradžioje į atskirą kompaniją nuo „Google“ išskirta bendrovė „Waymo“ teigia, kad bendrovėje anksčiau dirbęs, o vėliau „Uber“ autonominių automobilių padalinio vadovu tapęs A.Levandowski išeidamas išsinešė techninių duomenų ir įkūrė konkuruojančią įmonę, vėliau tapusią bendrove „Otto“, kurią „Uber“ praėjusią vasarą nupirko už 680 mln. JAV dolerių ir pavertė savo autonominių automobilių padaliniu.
Vėliau teismas nusprendė, kad „Waymo“ pateikė pakankamų įrodymų, jog A. Levandowski pavogė daugiau nei 14 tūkst. failų iš „Waymo“ ir kad „Uber“ žinojo arba turėjo žinoti tai, kai priėmė A. Levandowski dirbti.
„Uber“ atleido A.Lewandowski gegužės 30 d.
Tuo tarpu daugiau nei tūkstantis „Uber“ darbuotojų pasirašė peticiją, kuria reikalaujama palikti T.Kalanicką dirbti kompanijoje, rašo „The New York Times“. Valdybos ir akcininkų spaudžiamas T.Kalanickas atsistatydino šį antradienį.
„Jis dirbo dieną ir naktį, kad sukurtų tokią kompaniją, kokia ji yra dabar“, – nurodoma peticijoje.