„Facebook“ seks „Uber“ pėdomis ir siūlys dalytis savo transporto priemone

Panašu, kad „Facebook“ semiasi įkvėpimo iš dalijimosi automobiliais programos „Uber“. Ketvirtadienį publikuota paraiška patentui gauti atskleidžia, kad „Facebook“ taip pat susidomėjo dalijimosi ekonomika, rašo naujienų svetainė cnn.com.
„Facebook“ aplikacija
„Facebook“ aplikacija / Scanpix nuotr.

Žmonės jau seniai socialiniuose tinkluose įprato dalintis informacija apie būsimuosius renginius. Tačiau renginių kūrimo funkcija „Facebook“ netrukus gali būti patobulinta.

Socialinį tinklą valdanti bendrovė nori padėti savo vartotojams dalintis automobiliu arba surasti pakeleivių, norinčių nuvykti į vieną iš sukurtų renginių.

Ateityje „Facebook“ vartotojai, pakviesti į renginį, galės pažymėti, ar atvyks į jį automobiliu, ar pėsčiomis. Pastariesiems „Facebook“ pasiūlys galimą vairuotoją su patogiausiu nuvykimo maršrutu. Tiesa, kelionės draugo paieška galiotų ir keliaujantiems viešuoju transportu – būtų įmanoma susisiekti su ta pačia transporto priemone į tą patį renginį vykstančiu asmeniu.

Paaiškėjo, kad patentas įdiegti dalijimosi transportu funkciją „Facebook“ atstovų galvose brendo jau kurį laiką, nes prašymas dėl patento buvo pateiktas 2014 m. liepą.

2015 m. gruodį „Facebook“ paskelbė apie bendradarbiavimą su „Uber“, atversiantį galimybę socialinio tinklo naudotojams išsikviesti automobilį iš „Facebook Messenger“ programėlės telefone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų