Tyrimų įmonės „Second Measure“ duomenimis, gegužės pabaigoje „Uber“ užėmė 77 proc. JAV rinkos, tuo tarpu dar metų pradžioje įmonės dalis siekė 84 procentus. Įplaukų vidaus rinkoje augimo tempas sulėtėjo nuo 55 iki 40 procentų.
Kaip bene ryškiausią pavyzdį galima paminėti „Lyft“ sėkmę San Franciske, kuriame yra įsikūrusios abiejų įmonių būstinės: „Lyft“ rinkos dalis „startuolių sostinėje“ sudaro apie 40 procentų.
„Uber“ veiklos rezultatai, be kita ko, prastėja dėl virtinės skandalų, susijusių su netinkamu „Uber“ vadovų elgesiu su pavaldinėmis, su įtarimais technologijų vagyste ir su prieštaringai vertinama įmonės vadovo Traviso Kalanicko asmenybe.
Tuo tarpu bendros „Uber“ įplaukos pirmąjį ketvirtį pašoko tris kartus iki 3,4 mlrd. JAV dolerių.
Nuo metų pradžios įmonė pradėjo veiklą 150 naujų pasaulio miestų, o balandį pritraukė 600 mln. JAV dolerių finansavimą. „Uber“ vertinama maždaug 62,5 mlrd. JAV dolerių, tuo tarpu „Lyft“ vertinama tik 6,9 mlrd. JAV dolerių.