Gali keliauti ir su norima muzika
Pirmasis žingsnis tapimo „Uber“ vartotoju link yra savo paskyros susikūrimas bendrovės internetinėje svetainėje. Užpildžius reikiamus duomenis, po kelių sekundžių savo mobiliojo telefono ekrane pamatysite jums priskirtą „Uber“ paskyros patikrinimo kodą, kurį reikia įvesti į telefone instaliuotą bendrovės mobiliąją aplikaciją.
Pirmasis žingsnis link tapimo „Uber“ vartotoju yra savo paskyros susikūrimas bendrovės internetinėje svetainėje.
Štai tada ir gali prasidėti menki nesklandumai. Bent jau jie prasidėjo man.
Į reikiamą langelį įrašęs adresą, kuriuo noriu išsikviesti automobilį, bet netyčia ant žemėlapio esantį kursorių patraukęs į kitą vietą ir pasirinkęs iškvietimo funkciją, gavau tekstinę žinutę, kad norimas automobilis bus po penkių minučių.
Programėlė pasiūlė ir pasirinkti norimą muziką, kuri skambėtų man vos įsėdus į atvykusį automobilį. Tiesa, tam reikia turėti instaliuotą „Spotify“ programą.
Gautoje žinutėje nurodytas ne tik automobilio modelis, bet ir vairuotojo reitingas, kuris, mano atveju, buvo penkios žvaigždutės iš penkių galimų.
„Uber“ vairuotojas: tai pramoga
Po dar vieno pranešimo, kad vairuotojas jau čia pat, su 15min.lt operatoriumi leidžiamės į užsakymo vietą. Deja, automobilio nematyti. Pasitaikius tokiam atvejui „Uber“ programėlės kūrėjai įdiegę funkciją, leidžiančią susisiekti su vairuotoju.
Iš antro karto prisiskambinus paaiškėja, kad netyčiomis buvau nurodęs šiek tiek tolėliau esančią gatvę. Vairuotojas patikina, kad tai jokia problema ir jau po kelių minučių prie stotelės privažiuoja „Hyundai Santa Fe“ visureigis su vairuotoju Vytautu.
Vytautas keleivius pavežti siūlo nuo ketvirtadienio, ir per tą laiką jau turėjo penkis klientus.
Vytautas keleivius pavežti siūlo nuo ketvirtadienio, ir per tą laiką jau turėjo penkis klientus.
„Kaip pramoga“, – paklaustas, kodėl nusprendė tapti vienu iš „Uber“ vairuotoju teigė mano užsakymą priėmęs Vytautas.
Jis teigė net turintis keletą draugų, kurie šiuo metu taip pat bando užsiregistruoti ir tapti „Uber“ vairuotojais.
„Šiandien jūs pirmieji“, – nusijuokė Vytautas ir pradėjo pasakoti, kad šiuo metu Vilniaus gatvėse daug „Uber“ vairuotojų kol kas nematyti. Vyriškis teigė girdėjęs, kad jų iš viso turėtų būti apie 40.
Saugiau nei su taksi
Pasiteiravus apie „Uber“ keliamus reikalavimus būsimiesiems vairuotojams, Vytautas pasakojo, kad procedūra tikrai nėra sudėtinga – reikia pristatyti pažymas, kurios rodytų, kad asmuo nėra viršijęs greičio ir neturi teistumo. Paties automobilio dokumentus patikrina „Uber“ atstovai.
„Apie dvi valandas pasakojo, kaip elgtis, apie savo įmonės standartus. Paskui apžiūrėjo mašiną. Viskas truko apie tris valandas“, – apie „Uber“ patikrą pasakojo vairuotojas.
Jis atmetė ir kai kurių kaltinimus bendrovei „Uber“ dėl saugumo spragų. Anot Vytauto, naudotis įprastu taksi yra dar pavojingiau.
„Man atrodo, kad saugiau nei su taksi. Čia viskas aišku, užregistruota, naudojama kortelė. Manau, saugiau, – savo argumentus žėrė vyriškis. – Jeigu man atsitiks kažkas, sistemoje matysis, su kuo važiavau“.
Motyvacija – dosnumas
Nors „Uber“ vairuotojų Vilniaus gatvėse dar tikrai nėra daug, tačiau šiuo metu įmonė juos dosniai motyvuoja.
Štai jeigu vairuotojas iškvietimų sistemoje yra prisijungęs šešias valandas be pertraukų, jis, net ir nepriimdamas užsakymų, kuriuos turi patvirtinti per 15 sekundžių, gauna 30 Eur priedą.
Maža to, priklausomai nuo paros laiko, už kiekvieną valandą, be pertraukos išbūtą prisijungimų sistemoje, vairuotojas gauna nuo 7 iki 9 Eur.