Ministras pridūrė, jog šios įmonės pertvarkos planas sužlugdytas, jos korporatizavimas įstrigo.
„Nuo 2016-ųjų gegužės įmonei „Ukrzaliznycia“ pradėjus vadovauti W.Balczunui, šalies ekonomikai padarytas iki 50 mlrd. grivinų nuostolis. Reformos sužlugdytos, korporatizavimo procesas sustabdytas, tarptautinis bendradarbiavimas ir tranzitas žlunga. Įgyvendinta tik pusė 11,2 mlrd. grivinų investicijų programos. Pralaimėta teismuose, iš sąskaitų nurašytos milijardinės sumos“, – pareiškė V.Omelianas.
„Nieko asmeniško prieš W.Balczuną neturiu, tačiau jis nusprendė iš puikaus vadovo tapti menkai kvalifikuotu darbuotoju, kuriam mokami dideli pinigai“, – pridūrė ministras.
W.Balczuno kompetencijos klausimą V.Omelianas iškėlė šią savaitę vykusiame vyriausybės posėdyje. Ministro priekaištus išklausęs premjeras Volodymyras Hroismanas pareiškė, jog „Ukrzaliznycia“ nuspręsta paversti tiesiogiai vyriausybei pavaldžia įmone todėl, kad ji netaptų valdininkų asmeninių ambicijų įkaite.
V.Hroismano ministrų kabinetas W.Balczuną vadovauti šalies geležinkelių operatorei paskyrė pernai balandį.
W.Balczunas 2008-2013 metais vadovavo Lenkijos geležinkelių įmonei „PKP Cargo“, 2012 metų balandį buvo paskirtas ir skrydžių bendrovės LOT valdybos pirmininku. Lygiagrečiai jis ėjo Lenkijos darbdavių asociacijos viceprezidento pareigas.