Kaip rašoma pranešime spaudai, prie šio projekto įgyvendinimo prisideda didžioji dalis VLG grupės įmonių. Projektavimo darbus atlieka įmonė „Western Baltic Engineering“. Jau užbaigtas ir kvalifikacinei bendrovei „Bureau Veritas“ (BV) derinimui pateiktas bazinis kelto projektas. Taip pat baigiami korpuso ir sistemų 3D modeliavimo darbai, baigiama rengti gamybinė darbinė dokumentacija, užsakyti laivo įrengimai.
„Šiandien minime įsimintiną dieną, simbolizuojančią naujo kelto statybos darbų pradžią, tad didžiuojamės galėdami įnešti savo, kaip laivų statytojų, indėlį į mūsų miesto, šalies susisiekimo infrastruktūros gerinimą bei pastatyti laivą Lietuvai, Klaipėdai. Laivų statyba „iki rakto“ yra ir ateityje išliks strategine mūsų veiklos sritimi, tad kiekvienas naujas užsakymas mums – iššūkis ir galimybė panaudoti visą sukauptą patirtį, žinias ir kompetencijas. Taigi, įgyvendindami šį projektą, sieksime pateisinti užsakovo, visų klaipėdiečių ir miesto svečių lūkesčius“, − teigė VLG įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
AB „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Mindaugas Čiakas įsitikinęs, kad naujasis keltas ne tik papildys įmonės laivų rikiuotę, bet ir pagerins bendrovės teikiamų paslaugų kokybę, atvers naujas perspektyvas dar labiau išplėsti veiklos apimtis.
„Visa mūsų bendrovės komanda nekantriai laukia tos dienos, kai keltas bus pastatytas ir pradės kursuoti. Siekdami patenkinti mūsų klientų poreikius ir toliau užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, privalome tapti dar modernesniais ir žengti koja kojon su naujovėmis. Neabejojame, kad ši investicija atneš teigiamą naudą tiek bendrovei, tiek ir visiems mūsų klientams. Džiaugiamės glaudžiu ir produktyviu bendradarbiavimu su profesionalia projektuotojų komanda ir būsimo kelto statytojais. Bendromis pastangomis mums pasisekė atrasti optimaliausius sprendimus, o dabar laukime rezultatų“, − teigė M.Čiakas.
„Smiltynės perkėlai“ statomas 60 metrų ilgio ir 14 metrų pločio universalus keleivinis-krovininis keltas. Laivu bus galima pervežti iki tūkstančio keleivių arba ne mažiau kaip 40 lengvųjų automobilių ir 600 keleivių, arba aštuonis krovininius automobilius, kurių kiekvieno bendroji masė siekia iki 44 tonų. Kelto korpusas bus konstruojamas iš plieno, o antstatas – iš aliuminio. Planuojama, kad keltas dirbs tiek Naujosios, tiek Senosios perkėlos terminaluose.