Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vakarų laivų gamyklos naudojamas krantines už 14,8 mln. eurų rekonstruos „Hidrostatyba“ ir BMGS

Estijos koncerno „BLRT Grupp“ valdomos Klaipėdos bendrovės Vakarų laivų gamykla (VLG) naudojamas krantines už 14,837 mln. eurų rekonstruos statybų bendrovė „Hidrostatyba“ ir Latvijos BMGS.
Vakarų laivų gamykla
Vakarų laivų gamykla / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Bendrovės buvo vienintelės antrą kartą Klaipėdos uosto direkcijos skelbto konkurso dalyvės, su jomis praėjusią savaitę pasirašyta sutartis, nurodoma viešojo pirkimo ataskaitoje.

Pirmą kartą skelbtą 139 ir 140 krantinių rekonstrukcijos konkursą direkcija dėl per didelių pasiūlytų kainų nutraukė pernai birželį. Tuomet „Hidrostatyba“ ir BMGS darbus siūlė atlikti už 15,185 mln. eurų, jame taip pat dalyvavo Latvijos kelių ir tiltų statybos įmonė „Latvijas tilti“ (15,609 mln. eurų) ir bendrovių „Borta“, „Vitras-S“ ir Estijos „Veralux Exitus“ konsorciumas (15,972 mln. eurų).

Antrojo konkurso nugalėtojos „Hidrostatyba“ ir BMGS subrangovams ketina patikėti darbų už 4,169 mln. eurų.

Malkų įlankos, kur VLG į plėtrą numačiusi investuoti apie 100 mln. eurų, krantines ketinama pritaikyti 14,5 metro gyliui.

Klaipėdos uostas per artimiausius 3-4 metus į pietinėje dalyje esančią Malkų įlanką ketina investuoti apie 150-180 mln. eurų. Uosto vadovai skelbia, kad iki 14,5 metro išgilintas kanalas leis pagerinti bendrovių konkurencingumą. Gilinimo darbus tikimasi baigti iki 2018 metų pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos