Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslo kelionių kainą diktuoja kelionės laikas

Šiemet didėjo verslo kelionių biudžetai. Valstybinių institucijų atstovams renkantis verslo kelionę svarbiausia buvo komfortas, tuo tarpu privataus sektoriaus bendrovės labiausiai taupė laiką. Vienos didžiausių verslo kelionių agentūrų Lietuvoje „BPC Travel“ duomenimis, 2012 metais vidutinė privataus verslo keleivio nupirkto lėktuvo bilieto kaina augo 17 proc., palyginti su 2011 m. duomenimis. Valstybinių institucijų atstovų verslo kelionių perkami bilietai, kaip ir pernai, buvo vidutiniškai 30 proc. brangesni nei privataus verslo atstovų.
Verslininkas oro uoste
Verslininkas oro uoste / 123RF nuotr.

„Verslo įmonių atstovams vykstant į komandiruotę vienas svarbiausių veiksnių buvo kelionėje sugaištas laikas, tuo tarpu valstybinių institucijų atstovai pageidavo, kad kelionė pirmiausiai būtų komfortiška, – pastebi verslo kelionių agentūros „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis. – Kelionės kaina pernai nebuvo prioritetinis veiksnys nei privačiame, nei viešajame sektoriuje: verslo klientai, ypač aukšto rango, vykdami į svarbius verslui susitikimus, rinkosi nors ir brangesnį, tačiau tokį kelionės variantą, kuriuo būtų sugaištama mažiausiai laiko. Tuo tarpu valstybinių institucijų tarnautojai siekė patogumo – vengė pigių avialinijų, jungiamųjų skrydžių, nepatogaus keliavimo laiko.“

G.Aukštuolio teigimu, verslo įmonės šiemet rinkosi tiek tradicines, tiek pigių skrydžių bendroves. Pastarąsias – ne tik dėl kainos, bet ir dėl patogių tiesioginių skrydžių, galimybės ryte nuskristi į kelionės tikslą, o vakare sugrįžti.

„BPC Travel“ duomenimis, 2012 m. vidutinė privataus verslo atstovo įsigyto bilieto kaina siekė 1092,36 Lt, 2011-aisiais – 935,12 Lt. Šiemet taip pat buvo užsakoma daugiau papildomų paslaugų: brangesnes keliones užsisakę verslo klientai dažniausiai norėjo apsidrausti kelionės jungties ir neįvykusios, nutrūkusios kelionės draudimu.

Populiariausios verslo kryptys šiais metais buvo Maskva, Varšuva, Frankfurtas, Stokholmas, Kopenhaga. Valstybinių įmonių atstovai dažniausiai keliavo į Briuselį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?