Vežėjai laikosi tirpdydami santaupas ir perstumdydami veiklą

Nors Rusijos embargas ir sugriežtinta kontrolė sudavė stiprų smūgį šalies transporto sektoriui, išperkamosios nuomos, degalų įsigijimo, atsiskaitymo už kelius ir kitas paslaugas vežėjams teikiančių bendrovių atstovai kol kas nejaučia smarkaus atsiskaitymų sutrikimo ir prognozuoja, kad geriau situaciją bus galima vertinti kovą.
Vilkikai iš Rusijos vakar Klaipėdoje dar tebelaukė konteinerių.
Vilkikai / „Lietuvos žinių“ nuotr.

Lietuvos bankų asociacijos Lizingo komiteto pirmininkas „UniCredit Leasing“ Lietuvos filialo vadovas Laimonas Belickas „Verslo žinioms“ teigė, kad nors nerimo dėl transporto sektoriaus yra nemažai, kol kas tiesioginių finansinių padarinių lizingo bendrovės nejaučia ir konstatuoja, kad padėtis nėra bloga.

„Kol kas nėra akivaizdžių prastos padėties ženklų, tačiau praėjusių metų pabaiga buvo viena blogiausių istorijoje, gal neprilygsta, bet gali prilygti 1998-1999 metų ar 2008-2009 metų kriziniams periodams“, – vežėjų, kurie dirba Rytų ir Vakarų transporto koridoriuje, padėtį vertina vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų