Asociacijos generalinio sekretoriaus Zenono Buivydo teigimu, didelė dalis Lietuvos vežėjų gali būti nubausti dėl to, kad negali laikytis šios naujovės, nes ji iki šiol pilnai neveikia, nors kaimyninėje šalyje įdiegta dar birželį.
„Vežėjų vertinimu, trūksta ne tik informacijos iš kaimyninės Lenkijos atsakingų institucijų, bet ir tinkamo pasirengimo technologine prasme, nors sistema buvo išbandyta ir testuota daug kartų. Transporto įmonių atstovai pateikė daug skundų ir nuogąstavimų, kad kol kas mažai aiškumo, trūksta net elementarių atsakymų, kaip veikia sistema ir ką daryti, kai neina priregistruoti transporto priemonių. Vykstant į Lenkiją su transporto priemone, kurios nepavyksta priregistruoti naujoje sistemoje, mūsų vežėjai gali sulaukti baudų“, - sako Z.Buivydas.
Pasak jo, kol kas nepašalinti technologiniai trūkumai, kurie veda į absurdiškas situacijas. Pavyzdžiui, norint priregistruoti transporto priemonę, to negalima padaryti per atstumą, būtina vykti į Lenkiją, kas yra nelogiška. Tokiu atveju turėtų suvažiuoti visų kaimyninių šalių vilkikai, norėdami užsiregistruoti.
Naujoji Lenkijos kelių mokesčių rinkliavos sistema ,,e-TOLL“ yra paremta palydoviniu ryšiu, kuri šioje šalyje pradėjo veikti 2021 m. birželį, o nuo spalio 1 d. liko vienintelė veikianti rinkliavos sistema, nors ji dar nėra pilnai parengta ir veikianti.