„Kol kas renkama informacija, kiek būtų norinčių. Ir tada matysime, ar pajėgsime vieni reikalauti kompensacijų, ar teks samdyti partnerius Vakarų Europoje. Nes variantų, kaip ginti savo teises, yra įvairių, tarkim, dalis asociacijų vienijasi“, – teigė asociacijos „Linava“ vadovas Erlandas Mikėnas. Jis pabrėžė, kad kai galiojo kartelio susitarimai, Lietuvoje buvo ekonominis pakilimas, tad ne viena bendrovė pirko vilkikų.
Karteliu apkaltintos šešios didžiosios Europos vilkikų gamintojos. Įtarimai pareikšti „Volvo“, „Renault“, „Daimler“, DAF, „Iveco“, MAN, kurios, kaip skaičiuojama, pagamina 9 iš 10 Europoje parduodamų vilkikų. Už susitarimą fiksuoti kainas ir kitus nusižengimus bendrovėms Europos Sąjungos (ES) reguliuotojai skyrė 2,9 mlrd. eurų baudą.