Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Via Baltica“ rekonstrukcijai Lietuvoje – dar 46 mln. eurų ES paramos

Lietuvos kariniam mobilumui svarbios automagistralės „Via Baltica“ ruožų rekonstrukcijai Europos Sąjunga (ES) papildomai skyrė 46 mln. eurų.
Kelio remonto darbų pradžia
Kelio remonto darbų pradžia / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Lėšos skirtos dviejų kelio „Via Baltica“ ruožų nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 6,5 ir 6 kilometrų atkarpų – atnaujinimui, pranešė Susisiekimo ministerija.

„Via Baltica“ rekonstrukcija, spartinama Lietuvoje ir Lenkijoje, leis greičiau užtikrinti aukštesnius infrastruktūros pralaidumo, eismo saugos ir regioninio saugumo standartus. CEF karinio mobilumo fondas yra vienas iš svarbiausių „Via Baltica“ įgyvendinimo veiksnių“, – pranešime teigė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Lėšos praėjusį antradienį skirtos iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (angl. „Connecting Europe Facility“, CEF).

Šiemet Europos Komisija (EK) jau skyrė 61,3 mln. eurų „Via Baltica“ plėtrai ir Kauno intermodalinio terminalo plėtrai Palemone. Per du CEF šaukimus Lietuvai skirta jau daugiau nei 100 mln. eurų.

Susisiekimo ministerijos teigimu, 2023 metais Lietuva parengs paskutinės 12 kilometrų ilgio „Via Baltica“ atkarpos rekonstrukcijos paraišką.

Visą daugiau kaip 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos iki 2024 metų pabaigos planuojama rekonstruoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus išplečiant kelią nuo dviejų iki keturių eismo juostų, nutiesiant jungiamuosius kelius, įrengiant saugesnes eismui skirtingo lygio sankryžas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais