Pasak jos, turint elektrinį laivyną būtų sukurta nulinės emisijos susisiekimo grandinė 260 km ilgio Nemunu tarp Kauno ir Klaipėdos uostų. Ją sudarytų šeši elektriniai laivai-stūmikai, 12 nesavaeigių baržų, 27 baterijų konteineriai bei uostų infrastruktūra – įkrovimo stotelės ir nauji kranai.
„Vandens transporto neriboja nei dydžiai, nei svoriai, tad tai ir puikus būdas gabenti stambiagabaričius krovinius“, – pranešime sako VVKD generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas.
Pirmasis šio strateginio plano etapas jau įgyvendintas – pernai baigtas laivybos kelio modernizavimas ir Nemuno ruožas nuo Kauno iki Kuršių marių tapo tinkamas keleivinei, krovininei ir pramoginei laivybai visą sezoną.
Antruoju plano žingsniu planuojama įsigyti elektrinių krovininių laivų flotilę.