Kauno ir Vilniaus autobusų stočių kasų darbo laikas tuo metu jau buvo pasibaigęs, tad kol kas neaišku, ar ši problema išspręsta ir fizinėse bilietų pardavimo vietose.
Su 15min kalbėjusi Kauno autobusų stoties vadovė Laima Pakusienė tuo metu patvirtino, kad neveikia kasos Kauno autobusų stotyje, taip pat ir autobusubilietai.lt platforma. Abi sistemos naudojasi tomis pačiomis duomenų bazėmis.
„Kol kas nieko negaliu atsakyti, todėl kad kompanija, kurioje yra patalpinti serveriai ir saugoma mūsų informacija, dar nedavė atsakymo. Negalėčiau nieko atsakyti. Sutrikimas yra“, – sakė pašnekovė.
Ji teigė, kad trumpų sutrikimų jau buvo pirmadienį, prieš NATO viršūnių susitikimą, tačiau jie buvo netrukus sutvarkyti.
„Vakar veikė be trikdžių ir šiandien veikė be trikdžių, tik šiandien į vakarą, maždaug po 18 valandos tikrai neveikia. Problemų ieškoma, bet kol kas negaliu pasakyti kas nutiko. Ieškoma problemų – ar tai yra atakos, ar kitos priežastys. Šiuo metu nėra identifikuota problema“, – sakė L.Pakusienė.
Autobusubilietai.lt paieškos sistemoje buvo neįmanoma rasti jokių maršrutų ir nusipirkti bilietų.
„Visos stotys, kurios dirba su sistema, šiuo metu nedirba“, – tuo metu teigė „Kautros“ atstovė, patvirtinusi, kad Lietuvoje greičiausiai buvo ir daugiau autobusių stočių, kurios tuo metu galėjo neveikti.
Tokie patys sutrikimai buvo fiksuojami ir sostinėje.
Telefonu atsiliepusi Vilniaus autobusų stoties atstovė taip pat patvirtino, kad Vilniaus autobusų stotyje fizinės kasos neveikė. Ji taip pat negalėjo pasakyti, dėl kokios problemos tai įvyko.
„Mes paskambinome IT specialistams ir jie dabar žiūri“, – 15min sakė ji.