„Kauno intermodalinio terminalo valdymo sistemos jau pilnai įdiegtos ir išbandytos. Krovos darbams pasiruošta. Dabar laukiame, kada valstybinė komisija priims objektą. Manau, kad kovo antroje pusėje jau bus galima oficialiai skelbti atidarymą. Planuojame vienu metu atidaryti abu Vilniaus ir Kauno intermodalinius terminalus“, – pranešime sakė geležinkelių Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Saulius Stasiūnas.
Kitąmet iki Kauno terminalo ketinama nutiesti „Rail Baltica“ vėžės jungtį. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tuomet terminalas taps perkrovos centru.
Pernai geležinkeliai skelbė, kad abu terminalus atidarys šių metų vasarį.
Kitąmet iki Kauno terminalo ketinama nutiesti „Rail Baltica“ vėžės jungtį. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tuomet terminalas taps perkrovos centru.
„Nutiesus 1435 mm vėžę, Kaunas taps perkrovos centru, kuris turėtų aptarnauti pakankamai didelius kiekius krovinių su paskirstymu į Vakarus, Šiaurę, taip pat į Rytus. Nors į Rytus daugiau orientuojas Vilniaus terminalas. Kauno terminalo vektorius yra Šiaurė“, – tikino S.Stasiūnas.
Terminalų statybos rangovė – Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų bendrovė „Fegda“ Vilniaus terminalą statė už 36,7 mln. eurų, o Kauno – už 25,4 mln. eurų.