Apie tokią situaciją portalui pranešė dažnai šiuo maršrutu keliaujantis lietuvis. Anot jo, šiuo metu dažnai tenka pamatyti dviejų vagonų traukinius vietoj įprastų trijų vagonų traukinio.
Kodėl Lietuvos geležinkeliai nusprendė paleisti trumpesnius traukinius, nors keleiviai susiduria su nepatogumais – keleiviui neaišku. Jam pačiam teko ne kartą važiuoti pilnu traukiniu, kur nebuvo vietos atsisėsti, o žmonės grūdosi koridoriuose. Anot jo, kartais bilietų neįmanoma įsigyti nei kasose, nei internetu.
Kaip paaiškino Lietuvos geležinkeliai, kasdien maršrutu Vilnius-Kaunas kursuoja 9 traukiniai, įprastai jie yra trijų vagonų. Trys elektriniai dviejų vagonų traukiniai dažniausiai kursuoja į Keną ir Trakus. Pastaruoju metu du trijų vagonų traukiniai buvo remontuojami, todėl juos pakeitė du vagoniniai traukiniai.
„Laikinai per dieną iš 9 kursuojančių šiame maršrute traukinių tik vienas arba du būna dviejų vagonų. Paprastai jie paleidžiami tuomet, kai yra planuojamas mažesnis žmonių srautas. Keleivių srautus nuolat analizuojame ir šiuo metu atidžiai stebime, kad pikinėmis valandomis šiuo populiariu maršrutu vyktų tik trijų vagonų sąstatai. O jeigu į dviejų vagonų traukinį renkasi daugiau žmonių, nei buvo planuota, palydovai stengiasi užtikrinti komfortą: keleiviams siūlome užimti vietas pirmosios klasės vagone, žiūrima, kad keleivių daiktai neužimtų laisvų sėdimų vietų ir tt.“, – komentuoja Olga Malaškevičienė „LTG Link“ komunikacijos partnerė.
Anot bendrovės atstovės, traukinių remontas trunka apie mėnesį. Vienas traukinys jau grįžo į maršrutą gegužės viduryje, o antras, šiuo metu remontuojamas traukinys, grįš mėnesio pabaigoje. Tad nepatogumai keleiviams turėtų pasibaigti dar iki vasaros pradžios.
Traukinių remontas vyksta pagal patvirtintą traukinių priežiūros metodiką bei gamintojo rekomendacijas.