„Keleivių srautas Vilniaus oro uoste (...) buvo didžiausias istorijoje. (...) metus baigėme pasiekę tikslą, kuris mums labai svarbus ir leidžia toliau planuoti naujas veiklos apimtis“, – pranešime cituojamas Vilniaus oro uosto vadovas Dainius Čiuplys.
Nors šių metų vasarą keleivių srautai Vilniaus oro uoste neaugo taip sparčiai kaip buvo planuojama, rudenį stebėtas spartus augimas – spalio ir lapkričio mėnesiais buvo aptarnauta ženkliai daugiau keleivių nei pernai tuo pačiu metu, atitinkamai 4,6 proc., 7,1 proc.
Paskutinį metų ketvirtį keleivių srautus augino lapkritį pradėti skrydžiai į Eilatą ir, žinoma, prieššventinės kelionės“, – sako D. Čiuplys.
2020 metais tikimasi dar didesnio keleivių srauto, nes nuo pavasario iš Vilniaus oro uosto bus galima keliauti septyniomis naujomis kryptimis: „Wizz Air“ skraidins į Zaporožę ir Jerevaną, „Airbaltic“ – į Hamburgą, Ciūrichą, Geteborgą, Dubrovniką ir Rijeką.
Vilniaus oro uostas 2020 metais planuoja pradėti naujo išvykimo terminalo rangą, 2020 metų pirmoje pusėje bus atidarytas naujas VIP terminalas su konferencijų centru. Lygiagrečiai planuojamos ir orlaiviams reikalingos infrastruktūros perone rekonstrukcijos.
Vilniaus oro uostas 2018 metais aptarnavo 4,9 mln., o visi trys Lietuvos oro uostai bendrai – 6,3 mln. keleivių.
Vilniaus oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui.
Žiemos sezono metu iš Lietuvos oro uostų 15 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 78 reguliariosiomis kryptimis į 55 miestus 26 šalyse.