endrovė prognozuoja, kad šių orlaivių srautai toliau didės, o juos patogesnes galimybes aptarnauti sukurs ir šių metų pabaigoje baigiama Vilniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcija.
Pasak įmonės Operacijų ir infrastruktūros departamento direktoriaus Dainiaus Čiuplio, augantys didesnių gabaritų lėktuvų srautai Vilniaus oro uoste buvo stebimi pastaruosius metus, šiemet fiksuojamas augimas – rekordinis.
„Nors šie metai dar nesibaigė, jau dabar matydami rezultatus galime pasakyti, kad gerokai lenkiame 2019 metus, kurie buvo laikomi rekordiniais daugelyje sričių. Pavyzdžiui, 2021 metais sostinės oro vartuose orlaivis „Airbus A310” leidosi 70 kartų, kai užpernai šis skaičius siekė 20. Taip pat sulaukėme ir tokių orlaivių, kurių prieš tai Vilniaus oro uoste dar neteko aptarnauti, tarp tokių ir neseniai Taivano delegaciją atskraidinęs „Airbus A350-900”, – sako jis.
Skaičiuojama, kad šiemet sostinės oro uoste plataus fiuzeliažo lėktuvai leidosi ir kilo jau beveik 300 kartų, o metams pasibaigus – skaičius neabejotinai perkops tris šimtus, palyginimui - 2019 metais šis skaičius siekė 231.
Dažniausiai iš ir į Vilniaus oro uostą didieji lėktuvai gabena krovinius, pastaruoju metu didesnių gabaritų orlaiviai vykdo ir periodinius užsakomuosius skrydžius tolimaisiais – transatlantiniais reisais.
Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. 2020 metais Lietuvos oro uostuose aptarnauta 1,8 mln. keleivių ir 30 tūkst. skrydžių.