Vilniaus oro uosto keleivių nuotykiai sekmadieniais: vieni pasiklydo, kitiems sugedo sistema

Kas vyksta Vilniaus oro uoste sekmadieniais? Tokių skaitytojų klausimų sulaukė 15min paaiškėjus, kad antrą sekmadienį iš eilės pagrindiniame šalies oro uoste neišvengta incidentų. Spalio 21–ąją neveikė keleivių ir bagažo ir registravimo sistema, o spalio 14-ąją vėlai vakare iš Paryžiaus grįžę keleiviai pasiklydo – juos „išvadavo“ vienos parduotuvės darbuotoja. Oro uosto atstovai pripažino, kad būta sutrikimų.
Emigracija
Emigracija / Svajūno Stroino / 15min nuotr.

Pavėlavo į kitą lėktuvą, nes neveikė sistema

„Sekmadienio ryte, spalio 21-ąją, Vilniaus oro uoste buvo chaosas, visiškai neveikė keleivių ir bagažo registracijos sistema. Viską darbuotojai darė rankiniu būdu, eilės prie registracijos langelių buvo milžiniškos. Vėlavo lėktuvai, darbuotojos rankiniu būdu skirstė vietas ir žymėjo keleivius į lėktuvus“, – skundėsi 15min skaitytoja Laura (vardas ir pavardė redakcijai žinoma).

Ji teigė apie pusvalandį praleidusi autobuse, nes nebuvo gautas leidimas leisti keleivių į lėktuvą. Dėl sutrikimo sistemoje ji pavėlavo į jungiamąjį skrydį.

Mato Miežonio / 15min nuotr./Emigracija
Mato Miežonio / 15min nuotr./Emigracija

„Mano skrydis buvo jungiamasis Varšuva-Briuselis. Susėdus į lėktuvą, pilotas pranešė, kad asmenys, kurie turi jungiamuosius skrydžius, turės pasiimti lagaminus Varšuvoje ir juos iš naujo perregistruoti jungiamiesiems skrydžiams. Mano lėktuvas dėl šių priežasčių vėlavo valandą laiko, todėl nespėjau į Briuselio lėktuvą“, – skundėsi skaitytoja.

Varšuvoje jai teko rinktis skrydį į Veneciją, o iš ten į Briuselį.

Gedimas – Prancūzijoje, poveikis – Vilniuje

Vilniaus oro uosto Komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius pripažino, kad praėjusį sekmadienį, nuo 3:52 val. iki 10:28 val. dėl paslaugos tiekėjo SITA infrastruktūroje Prancūzijoje sugedusio bevielio tinklo maršrutizatoriaus įvyko CUTE sistemos sutrikimas.

„Dėl to Vilniaus oro uoste neveikė vieninga oro linijų bendrovių programinių įrangų sistema ir platforma, kurioje vykdomos skrydžių registracijos ir laipinimo procedūros. Nurodytu metu visas keleivių registracijos bei laipinimo procedūras teko vykdyti rankiniu būdu, o tai lėtino procesus“, – informavo Vilniaus oro uosto Komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius.

Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr./Vilniaus oro uoste
Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr./Vilniaus oro uoste

Jo teigimu, po šio incidento Vilniaus oro uostas su SITA turi ir rezervinę ryšio liniją. „Tikimės, kad panašūs nesklandumai nebepasikartos“, – vylėsi oro uosto atstovas.

Vėlyvi keleiviai pasiklydo

Į komišką situaciją pateko ir spalio 14-ąją, sekmadienį, prieš vidurnaktį, reisu iš Paryžiaus nusileidę keleiviai. Autobusu jie buvo atgabenti iki oro uosto vartų, tačiau ten jie pasiklydo.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Kavinės ir restoranai Vilniaus oro uoste
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Kavinės ir restoranai Vilniaus oro uoste

„Skrendu ne pirmą kartą ir žinau, kad oro uostas grįžtantiems iš Šengeno zonos šalių yra painokas. Bet šįkart buvome įleisti per kitas duris ir oro uoste ilgokai blaškėmės ieškodami išėjimo atsiimti bagažo. Komiškas vaizdelis, kai lėktuvo keleiviai su vaikais bando oro uoste rasti atrakintas duris“, – pasakojo 15min skaitytojas Tomas.

Galiausiai keleiviai pateko į jau uždarytų parduotuvių zoną, bet ten irgi rado užrakintas duris. „Laimei, buvo viena užsilikusi tvarkytoja, kuri mus išlydėjo per visai kitas duris. Blaškėmės ilgai, o oro uoste – jokių nuorodų, kur eiti. Kokį mes įvaizdį kuriame turistams, kurie nusileidžia vėlyvais reisais Vilniuje?“, – piktinosi iš Paryžiaus grįžęs keleivis.

Oro uosto Komunikacijos skyriaus vadovas teigė, kad atvykusiems keleiviams išėjimo kelias žymimas nuorodomis, „kurios paprastai intuityviai nuveda link bagažo pasiėmimo juostų bei išėjimo“.

„Labai atsiprašome keleivių dėl jų patirtų nepatogumų. Kiekvienas incidentas nuodugniai vertinamas ir ieškoma sprendimų, kad tokios situacijos nesikartotų“, – teigė M.Zelenius.

Netolimoje ateityje planuojama nauja oro uosto rekonstrukcija, po kurios žadama, kad keleiviai greičiau galės pasiekti bagažo skyrių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis