„Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija – vienas didžiausių ir svarbiausių infrastruktūros projektų Lietuvoje šiais metais, todėl imamės visų priemonių, kad projektas vyktų sklandžiai. Nors patys Lietuvos oro uostai ir nėra atsakingi už tai, kad būtų užtikrintas keleivių vežimas iki oro uosto, tačiau jausdami atsakomybę kaip įmanoma labiau prisidėti prie keleivių komforto, laišku kreipėmės į vežėjus. Džiugu, kad keleivių pervežimo paslaugas teikiančios įmonės sureagavo ir pakoregavo savo maršrutus, pasiūlydamos papildomų reisų į ir iš Kauno oro uosto“, – kalbėjo Lietuvos oro uostų tinklo vadovas Donatas Voveris.
Šiuo metu Lietuvos oro uostai teigiamų atsakymų apie naujus maršrutus į Kauno oro uostą sulaukė iš dviejų vežimo kompanijų – „Ollex“ ir „Toks“.
Vežimo paslaugų bendrovė „Ollex“, keleivius į Lietuvos oro uostus vežiojanti jau nuo 2009 m., skelbia, kad autobusų iš Vilniaus ir Klaipėdos maršrutai į Kauno oro uostą bus suderinti su skrydžių tvarkaraščiu. Kitaip tariant, keleiviai Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu tiek iš sostinės, tiek iš uostamiesčio Kauną galės pasiekti jiems patogiausiu metu, nepriklausomai nuo to, ar jų lėktuvas išskris ankstyvą rytą, ar vėlai vakare.
Tiesa, bendrovė pažymi, jog bilietus iš ir į Kauno oro uostą keleiviai turėtų įsigyti internetu iš anksto. Būtent pagal tai, kiek bilietų bus parduota, „Ollex“ ir nuspręs, kokio dydžio ir kiek autobusų išriedės atitinkamu maršrutu. Pradinė keleivių stotelė Vilniuje – visai šalia autobusų ir geležinkelio stoties, Seinų gatvėje, priešais restoraną „McDonald‘s“, Klaipėdoje – prekybos centro „Akropolis“ aikštelėje, šalia Dubysos gatvės. Keleiviai bilietus rekonstrukcijos laikotarpiui įsigyti gali jau dabar.
Apie dviejų 2017 m. laidos 19 vietų mikroautobusų su erdviu bagažui skirtu skyriumi kursavimą į Kauno oro uostą iš Vilniaus paskelbė ir bendrovė „Toks“. Šiuo metu bendrovė tokio maršruto nevykdo, o Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu jos mikroautobusai iš Vilniaus autobusų stoties į Kauno oro uostą ir atgal vyks ne mažiau kaip šešis kartus per dieną.
Autobusų važiavimo į ir iš Kauno oro uosto tvarkaraščius bus galima rasti vežėjų interneto svetainėse.
Žinoma, Kauno oro uostą bus galima pasiekti ir kitomis transporto priemonėmis. Be jau minėtų autobusų ir mikroautobusų, į Kauną galima nuvykti traukiniu, o prie geležinkelio stoties persėdus į miesto viešąjį transportą tęsti kelionę iki pat oro uosto durų.
Teikiantieji pirmenybę keliauti automobiliu taip pat turi keletą pasirinkimų. Automobilių dalijimosi paslaugas teikianti bendrovė „CityBee“ siūlo galimybę Vilniuje paimtą automobilį palikti Kaune. Tokių automobilių aikštelė jau įrengta ir prie Kauno oro uosto.
Nuosavų automobilių turėtojus Lietuvos oro uostai įspėja, kad nors ruošiantis išaugsiančiam keleiviui srautui šalia Kauno oro uosto esanti automobilių stovėjimo aikštelė ir bus išplėsta, tačiau vietų skaičius joje išliks ribotas.
Nuo liepos 14 d. 00:00 val. iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val. truksiančios Vilniaus oro kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu bus pakeista senoji tako danga, sutvirtintas jo pagrindas, įrengtos naujos drenažo ir lietaus surinkimo sistemos bei rekonstruota signalinių žiburių valdymo sistema. Rekonstrukciją atliks Latvijos bendrovės „A.C.B“ vadovaujamas įmonių konsorciumas.