„Šiuo metu yra išasfaltuota daugiau nei 60 proc. viršutinio dangos sluoksnio. Tikėtina, kad pagrindinės tako dalies asfaltavimas bus baigtas rytoj ir tada liks tik įvairių apsisukimo aikštelių ir sujungimų asfaltavimas – minimalūs asfaltavimo darbai. Jeigu orai nepamaišys, rytoj baigsis visi pagrindiniai asfaltavimo darbai. Žiburių montavimas take jau prasidėjo pirmadienį ir tęsis apie 10 dienų“, – BNS sakė Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris.
Planuota, jog tako rekonstrukcija turėtų baigtis rugpjūčio 5 dieną. D.Voverio teigimu, net jeigu visi darbai būtų baigti anksčiau, oro uosto veikla nebūtų atnaujinta dėl numatytų saugos bandymų ir parduotų bilietų į Kauno oro uostą.
Oro uostas negali anksčiau atsidaryti dėl labai paprastų dviejų priežasčių. Viena priežastis – bilietai yra parduoti į Kauną. Kita priežastis – reikia atlikti bandymus, - aiškino D.Voveris.
„Oro uostas negali anksčiau atsidaryti dėl labai paprastų dviejų priežasčių. Viena priežastis – bilietai yra parduoti į Kauną. Kita priežastis – reikia atlikti bandymus. Skrydžių bandymus atliks Anglijos įmonė, bandymai bus atliekami rugpjūčio 12-14 dienomis. Be bandymų neįmanoma atidaryti oro uosto“, – teigė D.Voveris.
D.Voverio teigimu, skrydžių, tako bei visų sistemų bandymus atliks Didžiosios Britanijos įmonė „Flight Calibration Services“. Tokie bandymai tarptautiniuose oro uostuose paprastai atliekami kas pusę metų, šiuo atveju jie susiję su infrastruktūros atnaujinimu.
Be žiburių sistemos, oro uoste montuojamos lietaus surinkimo ir drenažo sistemos. Atnaujinus oro uosto veiklą, rangovai dar dirbs šalia tako ir atliks baigiamuosius žemės darbus, kurie netrukdo skrydžiams.
D.Voverio teigimu,bendrovė yra patenkinta darbų kokybe. Taką už 18,7 mln. eurų atnaujina Latvijos „A.C.B.“ ir Kauno statybų bendrovė „Autokausta“.
Dėl tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms perkelta didelė dalis skrydžių. Per šį laiką Kaune bus aptarnauta apie 370 tūkst. keleivių ir apie 3,5 tūkst. skrydžių.