„Sostinėje daugėja autobusų, tačiau tinkamai panaudojus esamą transporto parką, nereikėtų pirkti naujų autobusų“, – antradienį per spaudos konferenciją sakė judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ koordinatorius Marius Markevičius.
Jo nuomone, dabartinė sistema nėra veiksminga, todėl reikėtų geriau suderinti eismo tvarkaraščius, kad būtų išspręsta spūsčių problema.
Bendrovės Nepriklausomos darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkė Danuta Khlopova sako, kad nauji autobusai, tik išvažiavę iš autobusų parko, dažnai sugenda.
„Šiuo metu smarkiai genda autobusai, o jiems perkamos nekokybiškos detalės“, – argumentavo D.Khlopova.
Naujosios profesinės sąjungos pirmininkės Alinos Ryžinskajos teigimu, naujieji autobusai „Solaris“ jau atkeliavo brokuoti.
„Viešojo transporto sistemoje dažnai neveikia oro kondicionieriai ir streikuoja elektroninio bilieto sistema“, – sakė A.Ryžinskaja.
Jos nuomone, iš pradžių reikia sutvarkyti visas problemas, o tik tada pradėti galvoti apie naują viešojo transporto sistemą.
Sostinėje autobusų parkas buvo atnaujintas 2003-2006 metais, tuomet įsigyta 14 „Mercedes“ autobusų, 90 naujų „Volvo“, o 2013 metų pabaigoje pradėjo važinėti 19 naujų suslėgtomis dujomis varomų autobusų „Solaris“.