Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilnietė pasibaisėjo kiauru troleibusu: „Reikėjo skėčio!“

Į 15min redakciją parašiusi Edita stebėjosi, kad Vilniuje keleivius vis dar vežioja kiauri troleibusai, kuriuose vanduo taip teka, jog reikia skėčio. Tuo tarpu „Vilniaus viešasis transportas“ pripažįsta, kad problemų yra, tačiau žada, jog šiais metais nusipirks 91 naują troleibusą.

„Tai, kad Vilniaus transporto būklė apverktina niekam nėra naujiena, bet Vilniaus viešojo transporto atstovai tiesiog ignoruoja pranešimus“, – rašė moteris.

Keleivę ypač papiktino 6 ir 12 maršrutu važinėjančio troleibuso būklė – surūdijęs, kiauromis durimis ir vandenį praleidžiančiomis lubomis, be šildymo.

„Pirmadienį tarp 17.00 ir 18.00 valandos jame „reikėjo skėčio“, nes per stogo sujungimus vanduo ne tai kad lašėjo, o rimtai tekėjo. Trečiadienį, kai ryte temperatūra -16, tarp 7.50 ir 8.30 valandos situacija neapsakoma. Bent jau būtų įjungtas šildymas, bet nesivarginta padaryti net to“, – piktinosi moteris, pridėjusi ir nuotraukas.

Troleibusą remontuos

„Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) atstovai apgailestavo, kad prasto oro metu keleiviams teko patirti nepatogumų važiuojant minėtu troleibusu.

Įmonė tvirtino, kad į gatves išleidžia „griežtai tik techniškai tvarkingas transporto priemones“. Troleibusams Valstybinė techninė apžiūra yra atliekama kas pusę metų, o papildoma vidinė techninė apžiūra – kas 15 ir 30 tūkst. nuvažiuotų kilometrų.

VVT pripažino, kad keleivės parašytam troleibusui remonto reikia – ketvirtadienio naktį troleibusui suplanuota techninė apžiūra, po kurios seks remontas. Visgi kol transporto priemonė laukia apžiūros, ji eksploatuojama, tad šiandien šį troleibusą dar galima sutikti gatvėse.

„Šiam troleibusui jau suplanuotas remontas, pašalinus trūkumus jis bus toliau eksploatuojamas“, – rašė įmonė.

Pasak VVT atsakymo, įmonė aiškinasi vandens pratekėjimo pro stogą priežastis, o jeigu aptinka nesandarumų, juos nedelsiant taiso. O senuosiuose troleibusuose šildymo sistema nėra efektyvi dėl pasenusių ir šiai dienai kokybiškai neveikiančių sprendimų.

„Saloną sunkiai pasiekia šiluma, ji neužsilaiko dėl nepakankamai sandarių durų ir dažno jų atidarymo stotelėse“, – paaiškino VVT atstovai.

Įmonė taip pat prašė keleivių pastebėjus tokius arba panašius techninius nesklandumus nedelsiant pranešti apie tai vairuotojui. Tiesa, šią problemą iškėlusi 15min skaitytoja Edita tvirtino, kad jos laiškas bendrovei buvo ignoruotas.

VVT taip pat informavo, kad šiais metais pradedamas VVT transporto priemonių atnaujinimas – jau pasirašyta sutartis dėl 91 naujo troleibuso pirkimo. Pirmieji nauji troleibusai Vilnių pasieks jau vasarą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais