Sostinės savivaldybė pranešė, kad įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ paskelbė konkursą Keleivių pervežimo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais paslaugoms pirkti. Konkursas skirtas keturiems maršrutų paketams: trys skirti privatiems vežėjams, dirbantiems su mažos talpos transporto priemonėmis (vidutiniškai 22–25 vietos) ir vienas – privačiam vežėjui, dirbančiam su didelės talpos transporto priemonėmis (iki 100 vietų).
Planuojama, kad konkurso laimėtojai teiktų paslaugas šiuose Vilniaus miesto maršrutuose: Nr.9 „Agrastų st. – Zuikių g.“, Nr.13 „Žemasis Pavilnys – Markučiai – Stotis – Vilkpėdė“, Nr.14 „Grigaičiai – Parko – Arimų g.“, Nr.15 „Antakalnis – Turniškės“, Nr.20 „Žemieji Paneriai – Mūrinė Vokė – Lazdynai“, Nr.28 „Žemieji Paneriai – Grigiškės“, Nr.38 „Antakalnis – Dvarčionys – Šilėnų g.“, Nr.57 „Ateities g. – Bajorai“, Nr.58 „Stotis – Dzūkų g. – Kalnėnai“, Nr.61 „Stotis – Kuprioniškės – Nemėžis“, Nr.82 „Stotis – Salininkai – Miškiniai – Juodšiliai“, Nr.87 „Ozo g. – Didlaukio g. – Jeruzalė – Molėtų pl. – Vanaginė“, Nr.115 „Antakalnis – Rokantiškės – Parko g.“, Nr.116 „Bukčiai – Gudelių šilas – Žvėrynas“.
Maršrutu Nr.40 „Fabijoniškės – S.Stanevičiaus g. – Centras“ turėtų kursuoti iki 100 vietų privatus autobusas.
Autobusuose turės būti įrengta e-bilieto sistemos įranga, kad vilniečiai ir miesto svečiai juose galėtų naudotis Vilniečio kortele. Naujieji mažos talpos autobusai turėtų būti erdvesni ir patogesni už senuosius „mikriukus“. Planuojama, kad, pasibaigus konkursams, privatūs vežėjai į Vilniaus gatves galėtų išvažiuoti dar šį rudenį.
Vilniaus miesto savivaldybės pranešime taip pat primenama, kad sostinės taryba 2013 m. gegužės 15 d. nepriėmė sprendimo dėl privačių vežėjų įtraukimo į bendrą Vilniaus viešojo transporto sistemą. Esą dėl to Vilniuje šiuo metu visus maršrutus aptarnauja uždarosios akcinės bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ transporto priemonės.