Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje prisiminti privatūs vežėjai – skelbiamas konkursas aptarnauti 15 maršrutų

Vilniuje nuo liepos 1 dienos įgyvendinta viešojo transporto reforma nulėmė, kad miesto gatvėse nebeliko privačių vežėjų. Miesto valdžia aiškina, kad sutartys su jais yra pasibaigusios, vežėjai piktinasi, kad tos sutartys nutrauktos neteisėtai. Dabar bandoma į sostinės gatves grąžinti bent dalį privačių vežėjų.
Autobusų ir troleibusų keleiviams tenka prisitaikyti prie naujų važinėjimo po Vilnių ypatumų
Privatūs vežėjai gali grįžti į Vilniaus gatves. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Sostinės savivaldybė pranešė, kad įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ paskelbė konkursą Keleivių pervežimo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais paslaugoms pirkti. Konkursas skirtas keturiems maršrutų paketams: trys skirti privatiems vežėjams, dirbantiems su mažos talpos transporto priemonėmis (vidutiniškai 22–25 vietos) ir vienas – privačiam vežėjui, dirbančiam su didelės talpos transporto priemonėmis (iki 100 vietų).

Planuojama, kad konkurso laimėtojai teiktų paslaugas šiuose Vilniaus miesto maršrutuose: Nr.9 „Agrastų st. – Zuikių g.“, Nr.13 „Žemasis Pavilnys – Markučiai – Stotis – Vilkpėdė“, Nr.14 „Grigaičiai – Parko – Arimų g.“, Nr.15 „Antakalnis – Turniškės“, Nr.20 „Žemieji Paneriai – Mūrinė Vokė – Lazdynai“, Nr.28 „Žemieji Paneriai – Grigiškės“, Nr.38 „Antakalnis – Dvarčionys – Šilėnų g.“, Nr.57 „Ateities g. – Bajorai“, Nr.58 „Stotis – Dzūkų g. – Kalnėnai“, Nr.61 „Stotis – Kuprioniškės – Nemėžis“, Nr.82 „Stotis – Salininkai – Miškiniai – Juodšiliai“, Nr.87 „Ozo g. – Didlaukio g. – Jeruzalė – Molėtų pl. – Vanaginė“, Nr.115 „Antakalnis – Rokantiškės – Parko g.“, Nr.116 „Bukčiai – Gudelių šilas – Žvėrynas“. 

Maršrutu Nr.40 „Fabijoniškės – S.Stanevičiaus g. – Centras“ turėtų kursuoti iki 100 vietų privatus autobusas.

Autobusuose turės būti įrengta e-bilieto sistemos įranga, kad vilniečiai ir miesto svečiai juose galėtų naudotis Vilniečio kortele. Naujieji mažos talpos autobusai turėtų būti erdvesni ir patogesni už senuosius „mikriukus“. Planuojama, kad, pasibaigus konkursams, privatūs vežėjai į Vilniaus gatves galėtų išvažiuoti dar šį rudenį.

Vilniaus miesto savivaldybės pranešime taip pat primenama, kad sostinės taryba 2013 m. gegužės 15 d. nepriėmė sprendimo dėl privačių vežėjų įtraukimo į bendrą Vilniaus viešojo transporto sistemą. Esą dėl to Vilniuje šiuo metu visus maršrutus aptarnauja uždarosios akcinės bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ transporto priemonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs