Antrinė „Lietuvos geležinkelių“ įmonė „LTG Infra“ pasirašė tokios vertės sutartį su konkursą laimėjusia Vokietijos įmone, pranešė „LTG Infra“. Sistemą įdiegti planuojama iki 2024 metų gegužės.
„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis sako, kad ši sistema yra vienas svarbiausių veiklos skaitmenizavimo programos projektų.
„Didžiausia diegiamos sistemos kuriama vertė – užtikrinamas strateginis ir ilgalaikis remontų bei einamosios priežiūros planavimas, o tai leidžia atsakingai valdyti investicijas“, – pranešime teigė K.Sankovskis.
Pasak jo, tai yra didelis kokybinis šuolis link prevencinio geležinkelių infrastruktūros būklės vertinimo, duomenų analizė taip pat itin svarbi techninei priežiūrai.
Integruota infrastruktūros analizės sistema valdys ir analizuos techninius viršutinės kelio konstrukcijos, sankasos, iešmų, tiltų ir kitų kelio statinių inspektavimo duomenis. Tam pasitarnaus savaeigis diagnostikos riedmuo.
„LTG Infra“ prižiūri 2172 kelio statinius: 371 tiltą, 1265 pralaidas, 8 pėsčiųjų ir vieną geležinkelio tunelį, 35 atramines ir 151 akustinę sienelę, 341 peroną, krovinines platformas bei 2038 km žemės sankasų.