Keleiviniai traukinių maršrutai bus sutrikdyti nuo rugpjūčio 23 dienos 2 val. ryto vietos (3 val. ryto Lietuvos ) laiku ir tęsis 48 valandas, penktadienį žurnalistams teigė traukinių vairuotojus vienijančios profsąjungos GDL vadovas Clausas Weselsky.
Krovininių traukinių vairuotojų streikas prasidės rugpjūčio 21 dieną ir truks keturias dienas bei baigsis tuo pačiu metu, kaip ir keleivinių traukinių vairuotojų streikas, teigė profsąjungos vadovas.
„Deutsche Bahn“ iki šiol nesutiko padaryti kokių nors nuolaidų ginče dėl darbo užmokesčio, kurį ji ir pradėjo“, – pareiškė C.Weselsky, turėdamas omenyje Vokietijos pagrindinę šalies geležinkelių operatorę.
„Dėl tokio „Deutsche Bahn“ elgesio GDL jaučiasi esanti priversta organizuoti naujus streikus“, – teigė jis.
„Deutsche Bahn“ sukritikavo pranešimą apie naują streiką ir pareiškė, kad tai yra „visiškai nereikalinga našta mūsų keleiviams ir krovinių gabenimo paslaugomis besinaudojantiems klientams“.
Kiek anksčiau šį mėnesį profsąjunga organizavo streiką, kai jos nariai vidiniame balsavime didele persvara balsavo už šią protesto priemonę, žlugus deryboms dėl darbo užmokesčio su „Deutsche Bahn“.
Per rugpjūčio 11 dienos rytą prasidėjusį dviejų dienų streiką dauguma Vokietijos tolimojo susisiekimo geležinkelių tinklo traukinių nevažiavo, o tie, kurie važiavo, buvo gerokai pilnesni nei įprastai.
Taip pat smarkiai sutriko „Deutsche Bahn“ krovinių gabenimo padalinio „DB Cargo“ veikla, todėl Vokietijos įmonės vėlavo pristatyti prekes bei kartu nukentėjo nuo žaliavų ir komponentų trūkumo, įskaitant medienos, plieno ir kompiuterių lustų trūkumą.
GDL aiškina, jog siekia traukinių vairuotojams palankesnio susitarimo dėl atlyginimų didinimo. Profsąjunga, be kita ko, reikalauja, kad vairuotojų darbo užmokestis 2021 metais būtų padidintas 1,4 proc. ir būtų išmokėtos 600 eurų premijos. Ji taip pat siekia, kad 2022-aisiais darbo užmokestis būtų padidintas dar 1,8 procento.
Tuo tarpu „Deutsche Bahn“ yra pasiūliusi dviem etapais padidinti darbo užmokestį iš viso 3,2 proc., tačiau šalims nepavyko sutarti dėl atlyginimų padidinimo laiko.
Paskutinis didelis konfliktas tarp profsąjungų ir „Deutsche Bahn“ įvyko 2014–2015 metais, kai per devynis mėnesius GDL surengė devynis streikų ratus, reikalaudama reguliavimo reformų.
2015 metų gegužės mėnesį streikas vyko net šešias dienas iš eilės.