„Volkswagen“ pelną ir toliau „ėda“ „dyzelgeitas“

Vokietijos automobilių gamybos milžinės „Volkswagen“ grynasis pelnas trečiąjį šių metų ketvirtį smuko, nes didžiausiai pasaulyje automobilių gamintojai teko daugiau, nei buvo planuota, atidėti lėšų su vadinamuoju „dyzelgeitu“ susijusioms išlaidoms.
Naujasis „Volkswagen Polo“
„Volkswagen Polo“

„Volkswagen“ grynasis pelnas per metus smuko 53,4 proc. iki 1,06 mlrd. eurų. Nepaisant to, kompanija padidino visų šių metų pelno prognozę.

Grupė praėjusį mėnesį perspėjo, kad jai teks atidėti daugiau lėšų dėl maždaug 500 tūkst. automobilių dyzelinių automobilių atšaukimo Jungtinėse Valstijose, susijusio su dyzelinių automobilių oro taršos duomenų klastojimu, vadinamuoju „dyzelgeitu“.

Atidėjiniai gavosi 100 mln. eurų didesni, nei kompanija prognozavo anksčiau: 2,6 mlrd. eurų, vietoj planuotų 2,5 mlrd. eurų. Dėl šių atidėjinių bendros kompanijos išlaidų, susijusios su 2015 metais kilusiu skandalu, jau viršijo 25 mlrd. eurų.

Neskaitant „dyzelgeito“, „Volkswagen“ finansinė padėtis išlieka gera. Apyvarta padidėjo 5,8 proc. iki 55 mlrd. eurų, o automobilių pardavimai padidėjo 6,3 proc. iki 2,65 mln. vienetų.

Veiklos pelnas, neskaičiuojant su dyzeliniu skandalu susijusių atidėjinių, padidėjo 15,1 proc. iki 4,3 mlrd. eurų.

„Trečiojo ketvirčio rezultatai yra įspūdingi ir rodo, kad vartotojai tikisi mūsų prekių ženklais ir jų produktais“, – išplatintame pranešime sakė „Volkswagen“ vykdomasis direktorius Matthiasas Muelleris.

Šiais metais kompanija tikisi „šiek tiek didesnių“ automobilių pardavimų bei „daugiau nei 4 proc.“ didesnės apyvartos. Veiklos pelno prognozės buvo padidinta iki 6-7 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis