Šie įvykiai paveikė „Wizz Air“ ir kitų oro bendrovių veiklą visoje Europoje.
Vien birželio 26 d. Europos oro erdvėje jau susidarė apie 450 tūkst. vėlavimo minučių, iš jų 360 tūkst. – dėl oro sąlygų, o dideli vėlavimai viršijo 3 valandas. Per pastarąsias keturias savaites, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Wizz Air“ tinklas dėl šios neeilinės situacijos patyrė daugiau kaip 30 tūkst. papildomų oro uostų laiko tarpsnių vėlavimo minučių.
„Wizz Air“ atsiprašo už nepatogumus, kuriuos ši situacija galėjo sukelti kai kuriems keleiviams. Deja, ši problema yra už oro linijų bendrovės kontrolės ribų.
„Buvome pasirengę užtikrinti sklandžius vasaros skrydžius savo keleiviams, tačiau atrodo, kad šią vasarą oro eismo kontrolės sistema susiduria su didelėmis problemomis. Mes, kaip sektoriaus atstovai, esame priversti šias problemas aptarti su atitinkamomis oro eismo valdymo institucijomis, įskaitant „Eurokontrolę“, siekdami užtikrinti, kad būtų įgyvendinami tinkami padarinių švelninimo veiksmai, kuriais siekiama kuo labiau sumažinti sutrikimus“, – komentuoja „Wizz Air“ atstovai.
Kaip įprasta, „Wizz Air“ informuos savo keleivius, kurie užsakė skrydžius tiesiogiai iš oro linijų bendrovės, apie tvarkaraščio pakeitimus SMS žinutėmis ir el. paštu. „Wizz Air“ primygtinai pataria keleiviams užsisakyti bilietus tiesiogiai įmonės svetainėje arba programėlėje, kad tvarkaraštis būtų atnaujintas laiku ir būtų suteikta tiesioginė pagalba klientams. Jei keleiviai yra užsisakę bilietus internetinėse kelionių agentūrose ir kitose trečiosiose šalyse, jie turėtų tikrinti savo skrydžio statusą ir prireikus prašyti pakeitimų per atitinkamas agentūras.
Svarbu pabrėžti, kad ši problema aktuali daugeliui oro linijų bendrovių, todėl viešbučių pajėgumai visoje Europoje gali būti riboti. „Darome viską, kad apgyvendintume kuo daugiau keleivių, tačiau tuo atveju, jei mūsų išoriniai partneriai negalės patenkinti visų prašymų dėl laisvų kambarių trūkumo, keleivių gali būti paprašyta patiems pasirūpinti apgyvendinimu. Keleiviai gali būti tikri, kad jie galės prašyti kompensuoti atitinkamas turėtas išlaidas iki pagrįstos sumos oficialioje „Wizz Air“ interneto svetainėje“, – cituojami „Wizz Air“ atstovai.