„Mūsų kompanijos tikslas yra užtikrinti kuo geresnę kelionių patirtį kiekviename skrydžio etape. Nors mūsų orlaiviai yra punktualūs, tačiau kartais gali pasitaikyti skrydžių sutrikimų, tad laiku suteikta informacija yra nepaprastai svarbi mūsų klientams“, – sako „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Daniel‘is de Carvalho.
Informacija apie skrydžius bendrovės keleiviams suteikia galimybę pasitikrinti skrydžio statusą realiu laiku: skrydis bus laiku ar vėluoja, ar yra atšaukiamas. Iki šiol ši, tarp keleivių itin išpopuliarėjusi paslauga, pirmiausia buvo prieinama mobiliųjų aplikacijų vartotojams, dabar ja gali naudotis visi „Wizz Air“ klientai.
Skrydžio statusas „Wizz Air“ svetainėje matomas nurodžius oro uostą, iš kurio išvykstama, arba skrydžio numerį.