Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„YIT Lietuva“ pradeda kelio Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda remontą: iškart tvarkys du ruožus

Pradedamas tvarkyti ilgiausias ir vienas vaizdingiausių Lietuvos krašto kelių Panemune, jungiantis Kauną su Klaipėda per Jurbarką ir Šilutę. Kelią dviejuose ruožuose tvarkys tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“, iš viso už beveik 9 mln. eurų suremontuosianti virš 8 kilometrų ilgio atkarpas, rašoma „YIT Lietuva“ pranešime spaudai.
Kelio darbai
Kelio darbai / „YIT Lietuva“ nuotr.

Krašto kelias Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda yra vienas seniausių šalyje, įrengtas dar XIX amžiuje. Jis yra ilgiausias krašto kelias Lietuvoje, vairuotojų dažnai pasirenkamas kaip alternatyva automagistralei A1.

Šis kelias – populiarus ir intensyviai naudojamas. Pradedama remontuoti atkarpa nuo 191,6 iki 195,4 kilometro per parą vidutiniškai pravažiuoja apie 6 tūkst. automobilių. Antrame planuojamame tvarkyti ruože nuo 222,6 iki 227,2 kilometro, transporto intensyvumas yra daugiau nei dvigubai didesnis.

Pirmojoje atkarpoje kelio plotis yra nevienodas, asfalto danga suaižėjusi, yra atsiradusių provėžų, dėl ko paviršinis lietaus vanduo nuo kelio nuteka į aplinkines teritorijas bei melioracijos tinklus. Tolimesnės kelio tvarkomos atkarpos būklė dar prastesnė. Kelias vietomis provėžuotas, turi skersinius ir išilginius įtrūkimus, jo kraštai – nutrupėję. Dėl to pavasarį ir rudenį atsiranda duobės, jos formuoja transporto spūstis, apgadina automobilius.

Tokia situacija po remonto gerokai pasikeis - bus atnaujintas kelio asfaltas, visas remontuojamų ruožų dangos plotis suvienodintas iki 8 metrų. Taip pat įrengtos 14 nuovažų, dvi tarpmiestinių autobusų sustojimo stotelės, saugumo salelės sankryžų vietose su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis. Suplanuoti ir nauji kelkraščiai, ir horizontalus kelio ženklinimas.

„Kelias Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda yra strategiškai svarbus šalies susisiekimui. Jis jungia didžiuosius Lietuvos miestus, regionų centrus. Visgi dabartinė šios transporto arterijos būklė nėra nei saugi, nei kokybiška. Ji neatitinka ir valstybės išsikeltų prioritetinių kokybės reikalavimų šalies keliams. Tačiau tai jau netrukus gerokai pasikeis. Susisiekimas keliu artimiausiu metu bus patogesnis, sklandesnis ir saugesnis. Šiuos pokyčius užtikrins mūsų turima patirtis bei taikomi tvarūs sprendimai“, – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.

Atliekant remonto darbus, eismas kelyje nebus stabdomas, o antrojoje rekonstruojamoje atkarpoje transporto srautus reguliuos laikinieji šviesoforai. Todėl K.Vanagas vairuotojų prašo kantrybės, didesnio susitelkimo ir supratingumo. Kelio darbus atliekantys specialistai, jo teigimu, imsis visų saugos priemonių, kad užtikrintų saugų eismą vykstant remontui.

Šiuo metu „YIT Lietuva“ taip pat tęsia sostinės susisiekimo infrastruktūros modernizavimą ir tvarko Vilniaus gatves net aštuoniuose miesto mikrorajonuose. Bendrovė pradėjo automagistralių A1, A2 bei A3 ruožų rekonstrukciją, valstybinio kelio A11 Šiauliai–Palanga kapitalinį remontą, krašto kelio Plungė–Vėžaičiai remontą, tvarko rajoninius kelius Didieji Baušiai–Akmenynė–Turgeliai, Pirčiupiai–Jašiūnai. Bendrovė tvarko ir valstybinės reikšmės rajoninių kelių Molėtai–Pabradė bei Kaunas–Šilutė atkarpas, įrenginėja skirtingų lygių

geležinkelio ir automobilių sankirtą Lentvaris–Vievis, atnaujina viaduką kelyje Mažeikiai–Plungė–Tauragė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai