Žlugusi „Transaero“ atgims Ramenskojės oro uoste?

Žlugusi privataus kapitalo Rusijos skrydžių bendrovė „Transaero“ gali atgimti naujame Maskvos Ramenskojės oro uoste, kurį plėtoja su didžiausia Lietuvos aviacijos grupe „Avia Solutions Group“ susijusi Nyderlandų įmonė ir Rusijos korporacija „Rostec“. Rusijos žiniasklaida rašo, kad „Transaero“ savininkai planuoja sukurti naują oro bendrovę, į kurią pereitų dirbti visi likę darbuotojai - apie 200 žmonių - bei nori dirbti naujame oro uoste.
„Transaero“ lėktuvai Maskvos Vnukovo oro uoste
„Transaero“ lėktuvai Maskvos Vnukovo oro uoste / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Rusijos dienraštis „Izvestija“ pranešė, kad šaltinis Ramenskojės oro uoste patvirtino faktą, kad šiuo metu deramasi dėl naujos įmonės darbo Ramenskojės oro uoste, tačiau atsisakė papasakoti daugiau detalių. Pasak neįvardijamo asmens, paraišką dėl skrydžių iš oro uosto pateikė viena verslininko Michailo Prochorovo „struktūrų“. Verslininko atstovai, taip pat oro uostą plėtojančios įmonės „Ramport Aero“ generalinis direktorius Tomas Vaišvila atsisakė tai komentuoti.

Teigiama, kad apie „Transaero“ atgimimą galvoja buvusi šios įmonės akcininkė Tatjana Anodina.

Teigiama, kad apie „Transaero“ atgimimą galvoja buvusi šios įmonės akcininkė Tatjana Anodina ir jos sūnus, pagrindinis įmonės „Transaero“ savininkas Aleksandras Plešakovas.

„Izvestija“ rašo, kad „Transaero“ lėktuvai už paskolą buvo užstatyti bankui Tarptautinis finansų klubas, kurį kontroliuoja verslininkas M.Prochorovas, o tarp banko bendrasavininkų yra „Rostec“ vadovo Sergejaus Čemezovo žmona Jekaterina Ignatova.

Pasak dienraščio, nauja skrydžių bendrovė, kuri turėtų 7-9 boingus, gali pradėti skraidinti iš Ramenskojės 2016 metų pavasarį-vasarą.

Savo ruožtu „Transaero“ Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ orlaivių remonto ir priežiūros bendrovei „FL Technics“ liko skolinga daugiau nei 8 mln. eurų pagal tris dvišales lėktuvų ir jų variklių aptarnavimo sutartis. Maskvos arbitražas visiškai patenkino „FL Technics“ ieškinį dėl 2,84 mln. eurų ir 5,609 mln. JAV dolerių (apie 5,26 mln. eurų) skolų ir įpareigojo jas išieškoti.

Rusijos vyriausybė spalio pradžioje atsisakė „Transaero“ gelbėjimo, ją integruojant į valstybės kontroliuojamą „Aeroflot“ grupę, ir leido bendrovei bankrutuoti, nes jos skolos siekia 250 mlrd. rublių (3,316 mlrd. eurų).

Pirmieji skrydžiai Ramenskojės oro uoste planuojami kitų metų pradžioje, o tarp skrydžių bendrovių, kurios galėtų dirbti naujame Ramenskojės oro uoste minima „Aeroflot“ ir jos antrinė įmonė „Pobeda“.

Visiškai užbaigtame Ramenskojės oro uoste bus įrengtas 60 tūkst. kvadratinių metrų ploto keleivių terminalas, krovinių terminalai, techninio aptarnavimo bazės, automobilių stovėjimo aikštelės, viešbučiai ir verslo centrai.

Bendra „Avia Solutions Group“ ir „Rostec“ įmonė „Ramport Aero“ pirmajame Ramenskojės oro uosto statybos etape investuoja savo lėšas, iš viso 1,8 mlrd. Rusijos rublių (24,45 mln. eurų). Bendra investicijų į oro uostą suma iki 2019 metų išaugs iki 11,8 mlrd. rublių (160,3 mln. eurų).

2007 metais įsteigtai korporacijai „Rostec“ priklauso apie 700 organizacijų, ji užsiima civilinės ir karinės pramonės produkcijos gamyba bei eksportu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų