„Keltas, kuris išplaukė šeštadienį iš Klaipėdos į Karlshamną, prisišvartavo, kaip buvo planuota, 9 val., bet buvo kažkoks gedimas hidraulikoje ir kelto rampa negalėjo nusileisti. Visi žmonės su transporto priemonėmis laukė kelte.
DFDS iš pradžių ieškojo detalės, po to norėjo nugriauti su kranu trapo konstrukciją, bet atvažiavo kranas, neužteko jėgų išlaužti. DFDS pranešė, kad 21 val. atvažiuos naujas kranas ir bandys nugriaut trapą. Tik 9 žmonės galėjo išeit iš kelto, nes buvo be transporto priemonės“, – 15min pranešė keltu plaukęs klaipėdietis Sergejus.
Su juo susisiekus pirmadienio rytą vyras pasakojo tik dabar grįžtantis namo atgal į Daniją, tad kelionė tapo be galo ilga. Keltas iš Klaipėdos į Švediją plaukia 12 valandų, tačiau kelte teko praleisti dar papildomas kone 20 valandų.
„Iš kelto išvažiavome tik paryčiais, 3 ryto, o turėjom išeiti ryte, 9 val. Buvo pasakyta laukti. Galiausiai išlaužė kranai trapą, nes žmonėms reikėjo išvažiuoti. Dvidešimt valandų laukėme, kadangi su lengvąja mašina kėliausi, turėjau sėdimą vietą, tad dvi naktis išsėdėti buvo labai sunku.
Žinoma, jie pasiūlė maistą – kavos, arbatos, pietūs, vakarienę. Dėl šios situacijos pavėlavau į kitą keltą iš Odeno į Orhusą, prapuolė mano bilietas, teko važiuoti tiltais. Ilga labai kelionė išėjo ir varginanti“, – pasakojo Sergejus.
Spalį gedimą buvo patyręs keltas „Regina Seaways“.
Sugedo hidraulinė sistema
Kaip 15min sakė bendrovės „DFDS“ komunikacijos vadovas Vaidas Klumbys, kelte „Optima Seaways“ įvyko gedimas hidraulinėje sistemoje.
Keltas buvo pilnutėlis, juo plaukė apie 300 keleivių, iš jų 125 vilkikų vairuotojai. Tik 11 keleivių buvo be transporto priemonių.
„Atvykus keltui nepavyko nuleisti rampos ar kitaip vadinamų vartų. Keleiviai be automobilių be problemų išėjo, o kuriems reikėjo išvažiuoti, nebuvo kaip. Čia panašu, kai namuose užsitrenkia durys ir nei šen, nei ten.
Sprendimas rastas toks, kad iškviesti specialūs galingi kranai, jie atvyko ir jų pagalba rampa prilaikant nuleista.
Sprendimas rastas toks, kad iškviesti specialūs galingi kranai, jie atvyko ir jų pagalba rampa prilaikant nuleista. Paskutinis keleivis keltą paliko 4 valandą, tad ilgas laikas buvo.
Aišku, nemalonus, apmaudus atvejis, apgailestaujame, kad klientai turėjo patirti nemalonumų. Ką mes galėjom padaryti, padarėme – jie buvo pilnai aprūpinti maistu ir gėrimais. Įgula dirbo išsijuosusi užtikrindama servisą.
Žmonės buvo supratingi ir kantrūs, buvo keletas klientų, kurie turėjo reikalų ir nerimavo, bet ir su jais suradom bendrą kalbą. Jei kažkas patyrė kokių nors nuostolių, gali kreiptis į kompaniją.
Šį rytą Karlshamne laukiama sistemos ekspertų, kurie ras problemos sprendimą“, – sakė V.Klumbys.
Gedimą patyręs keltas turėjo sekmadienio vakarą plaukti atgal į Klaipėdą, tačiau reisas neįvyko. 88 keleiviai buvo informuoti ir perregistruoti į kitą keltą, kuris išvyks pirmadienį. Kam prireikė, buvo pasiūlyta nakvynė.
Anot V.Klumbio, keleiviai pirmadienį nerimauti neturėtų ir sklandžiai išplauks, mat pagal anksčiau numatytą grafiką į Karlshamną atplaukė dar du DFDS keltai.