Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bitė“ keičia įvaizdį Latvijoje

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ koreguoja Latvijos komunikacijos strategiją: pakeistas šūkis, tinklalapis, gali keistis ir kiti įmonės vaizdiniai elementai. Ar permainos palies ir Lietuvą, kol kas nekomentuojama, rašo „Verslo žinios“. Naujasis „Bitės“ šūkis Latvijoje – „Kitokia kompanija“.
Latviškas „Bitės“ tinklalapis
Latviškas „Bitės“ tinklalapis / 15min.lt iliustracija

„Bitė“ koncentruojasi į darbo su klientais patirtį, jų aptarnavimą. Bendrovės viduje vadovaujamės šūkiu „Mes girdime, mes metame iššūkius, mes keičiame“. Tačiau ankstesnė išorinė komunikacija ne visiškai atspindėjo šias mūsų pastangas. Todėl naujojoje komunikacijos platformoje tapsime įmone, skelbiančia kitokį požiūrį“, – komentavo „Bitės“ generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas Robbinsas.

Bendrovė vartotojams teigs, kad yra ta įmonė, kuri „meta iššūkį nusistovėjusioms problemoms rinkoje. Kad vartotojas būtų patenkintas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų