Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Estijos „Playground“ įsigijo „Publicum Media“

Estijos komunikacijos tinklas „Playground“ iš bendrovės „Publicum Group“ įsigijo 51 proc. reklamos planavimo agentūros „Publicum Media“ (dabartinės „Open Agency“) akcijų, rašo „Verslo žinios“.
Temos: 2 Estija Reklama

Rugsėjį komunikacijos įmonių grupė „Publicum Group“ pardavė reklamos planavimo agentūros „Publicum Media“ kontrolinį akcijų paketą – 51 proc. Įmonė parduota su visais darbuotojais, įsipareigojimais ir klientais. „Verslo žinių“ žiniomis, šis sprendimas priimtas tuomet, kai „Publicum Media“ vadovas ir smulkusis akcininkas Jaunius Jakaitis išreiškė norą pasitraukti iš įmonės kartu su darbuotojais.

Po savaitės nuo paskelbimo apie sandorį „Open Agency“ prisijungė prie Estijos komunikacijos tinklo „Playground“. Ši įmonė valdo reklamos planavimo agentūras Latvijoje ir Estijoje. Kaip „Verslo žinioms“ teigė „Playground“ valdybos pirmininkas Heidi Koitla, jo vadovaujamas tinklas ir yra 51 proc. akcijų pirkėjas.

„Taip, mes nusipirkome iš „Publicum Group“ 51 proc. „Open Agency“ akcijų paketą“, – teigė H.Koitla. Sandorio vertė neatskleidžiama.

„Publicum Media“ paslaugas teikė vieniems didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje – „Omnitel“, „Palink“. „Publicum Media“ pajamos buvo didžiausios grupėje – 2010 metais siekė 29,83 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Reklama
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi
Reklama
„Teleloto“ naujienos ne tik tarp vedėjų: nuo šiol laimės visi studijos žaidėjai
30 metų su ypatingais vaikais dirbanti mokytoja Irutė: neįsivaizduoju, kaip galime skirstyti vaikus