Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„H&M“ plėtrą Baltijos šalyse pradeda nuo Rygos, „Apranga“ konkurencijos nebijo

Švedijos drabužių tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M) plėtrą Baltijos šalyse pradės nuo Latvijos, kurioje pirmąją parduotuvę gali atidaryti jau šių metų rudenį. Portalo eversus.lt duomenimis, šią naujieną įmonė turėtų paskelbti kitą savaitę.
„H&M“ logotipas
„H&M“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Neoficialiais duomenimis, „H&M“ plėtros vadovai derėjosi su Norvegijos nekilnojamo turto plėtros įmone „Linstow“ Latvijoje, nes juos domina jos Rygoje valdomas prekybos centras „Alfa“. Švedų dėmesio sulaukė ir kitas, perspektyvioje Rygos vietoje įsikūręs prekybos centras „Spice“.

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ ir kitos Lietuvos bendrovės taip pat turi savo parduotuves Latvijos „Alfa“ bei „Spice“ centruose, todėl joms konkurencija su „H&M“ prasidės nuo pirmųjų jos veiklos dienų Baltijos šalyse.

„Esame labai gera kompanija, todėl nebijome jokių konkurentų“, – eversus.lt sakė „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Portalo žiniomis, Lietuvoje „H&M“ derėjosi su prekybos centrais „Panorama“, kurį valdo tas pats nekilnojamojo turto plėtotojas, kaip ir Rygos „Spice“, bei „Ozu“. Kuo šios derybos baigėsi, neaišku, nes „Panorama“ jų nekomentuoja, o tarptautinių tinklų atėjimą „Oze“ koordinuoja pati šį centrą valdanti kompanija ECE.

„H&M“turi apie 2,5 tūkst. parduotuvių 43 šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos