Kinija nori europietiškos prabangos

Kinijos verslininkai dairosi į Europą. Jų teigimu, Europos gaminamos prabangos prekės Kinijoje yra itin paklausios, rašo naujienų agentūra „Reuters“.
Baltijos juvelyrikos asociacijos nariai Vilniuje pristato savo 20 metų kūrybos rezultatą.
Prabangos prekės / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Honkongo prabangių vyriškų drabužių parduotuvė „Trinity Ltd“, kuri pernai nupirko Italijos bendrovę „Cerruti“ už 70 mln. JAV dolerių, šiandien paskelbė ieškanti daugiau prekės ženklų Europoje, kuriuos norėtų eksportuoti į Kiniją.

„Mes ieškome paveldimų prekės ženklų ir taip pat norime įsigyti daugiau Europos prekės ženklų. Mes tikime, kad Kinijai jie ypač patinka. Tokia yra mūsų kompanijos strategija“, – sakė Sunny'is Wongas, „Trinity Ltd“ generalinis direktorius.

Manoma, kad Kinija turėtų per artimiausius dešimt metų tapti pagrindine prabangos produktų rinka pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis