Penktadienį pranešta, kad per pirmąjį šių metų ketvirtį „Schibsted Media Group“ veiklos pajamos siekė 3,5 mlrd. Norvegijos kronų (1,54 mlrd. litų) – šis rezultatas 7 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu 2010 metais.
Pajamos iš reklamos pirmąjį 2011 metų ketvirtį augo 14 proc., o pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) siekė 447 mln. Norvegijos kronų (197 mln. litų), tai yra 7 proc. daugiau nei pirmąjį 2010-ųjų metų ketvirtį. Tai yra geriausias koncerno kada nors pasiektas rezultatas per pirmąjį metų ketvirtį.
„Aš labai džiaugiuosi galėdamas pranešti, kad jau septintą ketvirtį iš eilės „Schibsted Media Group“ gali pristatyti veiklos rezultatus, kurie pranoksta tai, kas buvo pasiekta tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Tai yra didžiausias pelnas, kokį mes esame kada nors pasiekę pirmajame metų ketvirtyje, – sakė „Schibsted Media Group“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas. – Žiniasklaidos rinka keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau. Mūsų tikslas yra būti pokyčių, keičiančių tiek mus, tiek visą rinką, priešakyje.“
R.E.Ryssdalas akcentavo, kad pirmaisiais 2011 metų mėnesiais koncernas pasiekė didėjantį lankomumą internete bei augančias pajamas iš reklamos internete, tuo metu laikraščių tiražai krenta.
Lietuvoje „Schibsted Media Group“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), leidžianti 10 žurnalų – „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Privatu“ ir kt., UAB „15 minučių“, leidžianti laikraštį „15 min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei turgusplius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys. Šiuo metu „Schibsted“ įmonėse visame pasaulyje dirba apie 7 500 žmonių.