Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McDonald's“ pardavimai balandį nepateisino lūkesčių

Didžiausio pasaulyje greitojo maitinimo restoranų tinklo „McDonald‘s“ pardavimai balandį augo lėčiau, negu tikėtasi.
„McDonald's“ logotipas
„McDonald's“ logotipas / AP/„Scanpix“ nuotr.

Pardavimai bent trylika mėnesių veikiančiuose restoranuose, palyginti su 2011 metų balandžio mėnesiu, padidėjo 3,3 procento.

Analitikai prognozavo, kad prieaugis sieks 4 procentus.

Vien Europoje pardavimai paūgėjo 3,5 proc., nors tikėtasi 3 proc. prieaugio.

Tuo tarpu JAV pardavimai padidėjo 3,3 proc. vietoj prognozuotų 5 procentų.

„McDonald's“ akcijų kursas po šio pranešimo smuko 2,6 procento. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos