„Procter & Gamble“ ketvirčio pelnas smuko 16 proc.

Pabrangus žaliavoms ir padidėjus restruktūrizavimo išlaidoms, didžiausios pasaulyje vartojimo prekių gamintojos „Procter & Gamble“ grynasis pelnas trečiąjį finansinių metų ketvirtį smuko 16 proc. – nuo 2,87 mlrd. JAV dolerių, arba 0,96 JAV dolerio akcijai, tuo pat laikotarpiu metais anksčiau iki 2,41 mlrd. JAV dolerių, arba 0,82 JAV dolerio akcijai.
Pinigai
Pinigai

Pelnas, neįskaitant vienkartinių veiksnių, sudarė 0,94 JAV dolerio akcijai vietoj prognozuotų 0,92 JAV dolerio akcijai.

Įmonės įplaukos paūgėjo 1,5 proc. iki 20,19 mlrd. JAV dolerių.

„Procter & Gamble“ pradėjo veiklą 1837 metais kaip nedidelis muilo ir žvakių gamybos šeimos verslas Cincinačio mieste. Šiuo metu įmonė daugiau kaip 160 pasaulio šalių prekiauja beveik 300 ženklų gaminiais. Bendra metinė apyvarta viršija 68 mlrd. JAV dolerių.

Įmonės prekės ženklų portfelyje – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Always“, „Pantene“, „Mach3“, „Pringles“, „Lenor“, „Oral-B“, „Duracell“, „Olay“, „Head & Shoulders“, „Wella“, „Gillette“, „Braun“ ir kt. ženklai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai