„Ekonominio nuosmukio laikotarpiu Europos avialinijos išmoko efektyviai valdyti pasiūlą. Nors daugelyje rinkų oro kelionių paklausa vėl auga, per recesiją sumažinusios vietų skaičių jos neskuba jo didinti. Tačiau aviabilietų brangimo, nors ir nedidelio, ateinančiais metais nepavyks išvengti dėl degalų priemokų, kurias svyruojant naftos kainoms pradėjo taikyti viso pasaulio, ypač Europos, avialinijos“, – teigė verslo kelionių valdymo kompanijos „Carlson Wagonlit Travel“ agentūros Lietuvoje generalinė direktorė Rasa Barisienė.
Pasak jos, Europos bendrovių taikoma degalų priemoka dažnai didesnė nei bilieto kaina, o tai smarkiai didina kelionės išlaidas.
Iš Lietuvos keleivius skraidinanti „Scandinavian Airlines“ (SAS) bilietų kainų didinti 2012 metais neplanuoja.
„Aviabilietų brangimo nepavyks išvengti dėl degalų priemokų, kurias pradėjo taikyti viso pasaulio, ypač Europos, avialinijos. Tačiau mes dirbame dinamiškoje verslo aplinkoje, esame priklausomi nuo įvairių veiksnių, kurių negalime kontroliuoti. Tarkime, degalų kainos ar tokių verslo partnerių kaip oro uostų, priežiūros kompanijų paslaugų įkainiai, kurie taip pat lemia galutinę bilieto kainą“, – sakė SAS atstovė Rytų Europos regionui Anna Lyczak-Czepukojc.
2012 metais bendrovė SAS, daugiausia vykdanti reguliariuosius skrydžius, ketina imtis laisvalaikio kelionių segmento plėtros, taip siekdama užimti didesnę šios rinkos dalį.