„Samsung“ tapo labiausiai vertinamu prekės ženklu Azijoje

„Samsung Electronics“ tapo labiausiai vertinamu prekės ženklu Azijos rinkoje ir užbaigė ketverius metus trukusį Japonijos „Sony“ lyderiavimą ir aplenkė glaudžiai priartėjusią „Apple“, rodo „Nielsen“ tyrimas.
„Samsung“
„Samsung“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 3 Prekės Azija Samsung

Praėjusiais metais „Samsung“ buvo antroje vietoje, tuo tarpu „Sony“ šiemet iš pirmosios vietos nukrito į trečią.

„Apple“ šiemet iš šeštosios vietos šoktelėjo į antrąją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų