Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Schibsted“ pajamos augo 5 proc.

„Schibsted“ pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 5 proc. ir siekė 3,6 mlrd. Norvegijos kronų (1,37 mlrd. Lt).
Schibsted Media Group
Schibsted Media Group

Pajamos iš klasifikuotų skelbimų augo 19 proc., o žiniasklaidos įmonių pajamos augo 3 proc.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) pirmąjį ketvirtį siekė 421 mln. Norvegijos kronų (192 mln. Lt). Pernai pirmąjį ketvirtį šis rodiklis buvo kiek didesnis ir siekė 439 mln. Norvegijos kronų (200 mln. Lt).

„Mums labai malonu, kad „Schibsted“ žiniasklaidos grupė pasiekė gerų ir stabilių finansinių rezultatų, taigi galėjome investuoti daugiau į klasifikuotų skelbimų sektorių tuo metu, kai rinkos į laikraščius žiūri skeptiškai“, – sakė bendrovės generalinis direktorius Erikas Ryssdalas.

1860-aisiais pradėjęs veiklą nuo laikraščių leidybos, dabar „Schibsted ASA“ yra vienas didžiausių Europos žiniasklaidos koncernų, sėkmingai vykdantis 90-ies įmonių veiklą 22-ose pasaulio šalyse – žiniasklaidos, televizijos, filmų, knygų bei žurnalų leidybos srityse. Lietuvoje „Schibsted ASA“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), UAB „15 minučių“, leidžianti savaitraštį „15min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei plius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys. Taip pat „Schibsted“ Lietuvoje priklauso spaudos platinimo bendrovė „Medipresa“. Šiuo metu „Schibsted“ įmonėse pasaulyje dirba 7 700 žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?