Remiantis „Brand Finance“ sudarytu sąrašu, šiuo metu vertingiausias yra „Google“ prekės ženklas, pernai buvęs antroje sąrašo vietoje. Dabar „Google“ prekės ženklo vertė siekia 44,294 mlrd. JAV dolerių. Tai – 8,103 mlrd. JAV doleriais daugiau nei pernai.
Antroje vietoje šiemet – „Microsoft“ prekės ženklas. Jis į šią poziciją pakilo iš penktosios vietos. „Microsoft“ prekės ženklo vertė dabar siekia 42,805 mlrd. JAV dolerius, pernai jo vertė buvo 33,605 mlrd. JAV doleriai.
Trečias sąraše atsidūrė iš pirmosios vietos smuktelėjęs „Walmart“ prekės ženklas. Jo vertė per metus sumažėjo nuo 41,365 mlrd. JAV dolerių iki 36,220 mlrd. JAV dolerių.
Ketvirtoje vietoje išliko JAV kompanijos IBM prekės ženklas. Nors vietos sąraše šis prekės ženklas nepakeitė, jo vertė išaugo nuo 33,706 mlrd. JAV dolerių iki 36,157 mlrd. JAV dolerių.
Pirmą kartą per visą sąrašo sudarymo istoriją iš pirmojo dešimtuko iškrito „Coca-Cola“ prekės ženklas.
Penktoje vietoje – britų „Vodafone“ prekės ženklas, kuris, lyginant su pernai metais, palypėjo dviem laipteliais aukštyn. 2010-aisiais jo vertė, siekusi 28,995 mlrd. JAV dolerius, ūgtelėjo iki 30,674 mlrd. JAV dolerių.
Šeštoje vietoje šiemet – „Bank of America“ prekės ženklas, septintoje – GE, aštuntoje „Apple“, devintoje – WELLS FARGO, dešimtoje – AT&T.
Vertingiausių prekės ženklų dešimtuke šiais metais dominuoja JAV kompanijos. Vienintelė į sąrašą patekusi kitos šalies kompanija – britų „Vodafone“.
Šiemet pirmą kartą per visą sąrašo sudarymo istoriją iš pirmojo dešimtuko iškrito „Coca-Cola“ prekės ženklas. Dar pernai šis prekės ženklas „Brand Finance“ sąraše buvo trečias, o šiemet – vos šešioliktas. „Coca-Cola“ prekės ženklo vertė per metus smuktelėjo nuo 34,844 mlrd. JAV dolerių iki 25,807 mlrd. JAV dolerių.
„The Guardian“ šį „Coca-Cola“ smuktelėjimą aiškina tuo, kad vartotojai susidomėjo sveiku gyvenimo būdu ir mieliau renkasi sveikesnius gėrimus.
Visą 500 vertingiausių prekės ženklų sąrašą galite rasti čia.