Naudodami Pranešimų dėžutę, dokumentus kompetetingai institucijai galite pateikti bet kuriuo paros metu, tai galite padaryti iš savo personalinio kompiuterio sėdėdami biure ar iš kitos jums patogios vietos. Be to, matysite, kada kompetentinga institucija pradėjo svarstyti jūsų paraišką ir kitus pateiktus dokumentus.
Ši moderni elektroninė paslauga skirta verslininkams, norintiems susisiekti ir tiesiogiai bendrauti su kompetetingomis valstybės ir savivaldybių institucijomis, pateikti joms prašymus, persiųsti dokumentus, reikalingus leidimams, licencijoms išduoti ir gauti institucijų atsakymus.
Prieš naudodamiesi Pranešimų dėžute, pasidomėkite, kokio leidimo reikia jūsų veiklai, ir kokia institucija jį išduoda. Leidimų aprašymus, išdavimo, papildymo bei patikslinimo procedūras bei išduodančias institucijas rasite portalo skiltyje Paslaugų teikėjams.
Jei tiksliai nežinote, kokie leidimai jums reikalingi, užpildykite klausimyną „Leidimai tavo verslui", kuris apima 15 populiariausių veiklos rūšių. Skyrelyje „Informacija apie leidimus pagal veiklos sritis“ nurodyta, kokių licencijų reikia kitoms paslaugoms teikti.
Per Pranešimų dėžutę siunčiami dokumentai, reikalaujantys asmens parašo, turi būti pasirašyti elektroniniu parašu. Jei jo dar neturite, portale nurodyta kur ir kaip jį galite įsigyti, yra ir instrukcija, kaip juo pasirašyti.
Portale rasite išsamią naudojimosi Pranešimų dėžute instrukciją, kurioje aprašytas kiekvienas žingsnis pradedant dėžutės sukūrimu. Joje išdėstyti konkretūs ir aiškūs nurodymai, kaip bendrauti su institucijomis, surasti reikiamą instituciją, prisegti dokumentus, išsiųsti pranešimą gauti atsakymą ir kt.
Verslo vartų Pranešimų dėžutė veikia elektroninio pašto principu. Verslininkai, prisijungę prie jos, gali išsiųsti pranešimą, pateikti dokumentus norimai institucijai, o institucijos atstovai – perskaityti gautą pranešimą, išsiųsti atsakymą verslininkui ar persiųsti kitai kompetentingai institucijai.
Kartu su tekstiniu pranešimu siuntėjas gavėjui gali persiųsti įvairaus formato bylas. Pavyzdžiui, verslo atstovai prie pranešimų gali prikabinti elektroniniu parašu pasirašytas leidimų prašymo formas.
Portalas „Verslo vartai“ siekia supaprastinti leidimų bei licencijų gavimo procedūras paslaugų teikėjams bei suteikti visą informaciją apie reikalavimus, taikomus jų veiklai vykdyti vienoje vietoje.
Šis elektroninis pagalbininkas verslininkams sukurtas Paslaugų ir gaminių kontaktinio centro iniciatyva, bendradarbiaujant su valstybės ir savivaldybių institucijomis. Centras įsteigtas įgyvendinant Paslaugų direktyvą bei Gaminių (abipusio pripažinimo) reglamentą. Jis įkurtas viešojoje įstaigoje „Versli Lietuva“.