„Kompiuterinių žaidimų industrija šiuo metu „ant bangos“. Vien pažiūrėjus į suomių kompanijos „Supercell“ gaunamus pelnus, dėl to nekyla jokių abejonių. „Supercell“ sukūrė du žaidimus „Clash of Clans“ ir „Hay Day“, kurie per dieną apytiksliai uždirba 2 milijonus eurų. Savo populiarumu stebina ir švedų kompanijos „King.com“ žaidimas „Candy Cruch Saga“ per dieną skaičiuojantis 15 milijonų žaidėjų“, pasakoja Lauris A.
Anot pašnekovo šiuo metu Skandinavijos šalys lyderiauja žaidimų industrijoje. Įdomu tai, jog vyriausybės, pastebėjusios žaidimų potencialą ir iš jų suplaukiančius didžiulius mokesčius į valstybės biudžetą, sukūrė paramos schemas kompanijoms, dar tik pradedančioms kurti kompiuterinius žaidimus. „Jungtinės Amerikos Valstijos – taip pat stiprus rinkos žaidėjas, tačiau paskutiniu laiku geriausi projektai gimsta Europoje. Galbūt kai kas nustebs išgirdęs, jog baltarusiai laikomi vienais sėkmingiausių žaidimų kūrėjų Europoje“, tęsia Lauris A.
Ne paslaptis, jog technologijos keičia tai, kaip gyvename. Kompiuteriniai žaidimai iš esmės praturtino jaunuolių laisvalaikio leidimo būdus. „Pamenu, jog prieš dešimtmetį vakarai dažniausiai baigdavosi bare. Šiandien jaunimas žaidimus mato, kaip pramogą, kuriai skiria ir laiko, ir pinigų“, mintimis dalinasi Lauri A. Kompiuteriniams žaidimams per mėnesį vidutiniškai išleidžiama apie 100 eurų, kurie yra pramogoms skirto biudžeto dalis.
Galiausiai „StartupHighway“ mentoriaus klausėme, su kokiais didžiausiais iššūkiais susiduria žaidimus kuriantys startuoliai? Nedvejodamas Lauris A. atsakė, jog sunkiausia yra būti pastebėtam. „Žaidimų yra daug, konkurencija didelė, todėl tenka naudotis taip vadinamų platintojų (anglų k. publishers) paslaugomis. Vienas tokių paslaugų tiekėjų yra suomių kompanija „Rovio Entertainment“, sukūrusi visiems gerai žinomą žaidimą „Angry Birds“ (liet. k. Pikti paukščiai)“.