Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslo sėkmės istorija. Ainis Razma, UAB „Blue Solutions“ marketingo vadovas: projektas atskleidė galimybes

Mūsų įmonė, bendradarbiaudama su VšĮ „ Versli Lietuva“ dalyvavo projekte „Konkurencingumo centras“.
Ainis Razma
Ainis Razma / Nuotrauka iš asmeninio archyvo

Projektas buvo įdomus ir naudingas mūsų įmonei. Bendras įmonės konkurencingumo vertinimas suteikė galimybę pasižiūrėti į savo įmonę iš šalies ir geriau suprasti jos santykinę padėtį rinkoje. Projekto tyrime taikant standartizuotus rodiklius bei individualias specialistų konsultacijas, pavyko suderinti standartizacijos privalumus su individualios įmonės veiklos specifika. Gautos išvados ir konsultantų įžvalgos pakeitė kai kuriuos akcentus įmonės strategijoje, atskleidė mūsų galimybes surasti naujas rinkas savo produktams ir paslaugoms.

Dalyvaujant projekte, mus maloniai nustebino aukštas VšĮ „Versli Lietuva“ organizacinis lygis ir efektyvus darbas. Tai netikėta ir maloni bendradarbiavimo su valstybinėmis institucijomis patirtis, kuri, deja, kol kas yra išimtis, negu taisyklė. Pagirtinas VšĮ „ Verslioji Lietuva“ komunikacijos operatyvumas: per visą projektą nepasitaikė „nekeliamų ragelių“, nepasiekiamų žmonių,  arba neatsakytų elektroninių laiškų. Atgalinis ryšys visada buvo greitas ir informatyvus. Žinoma, kiekviename projekte nutinka nesklandumų ar netikėtumų, tad ypač malonu, kad šios įstaigos darbo kultūroje ryškus geranoriškumas ir noras padėti.

Organizuodama tokius projektus, VšĮ „Versli Lietuva“ neabejotinai kuria vertę verslui: tai efektyvus kanalas, kuriuo valstybė ne tik sudaro galimybę mažesnėms įmonėms pasinaudoti paslaugomis, prieinamomis tik didelėms bendrovėms, bet ir skleidžia naujas verslo praktikas taip modernizuodama Lietuvos verslą bei padėdama jam po truputį atsikratyti provincialumo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?